Aplikacja: iPresso
Obszar działania aplikacji iPresso Marketing Automation: Panel administracyjny sklepu.
Dlaczego warto korzystać z aplikacji iPresso Marketing Automation w e-sklepie?
iPresso Marketing Automation pozwala personalizować komunikację co do czasu, kanału komunikacji, treści i formy. Integruje wiele narzędzi i usług aby umożliwić projektowanie i prowadzenie indywidualnych ścieżek klienta.
W ramach integracji iPresso ze swoim sklepem internetowym stworzysz niepowtarzalne scenariusze budowania i utrzymywania relacji z klientami, zwiększysz zaangażowanie, lojalność i oczywiście sprzedaż.
Dzięki iPresso będziesz w stanie komunikować się ze swoimi odbiorcami w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji (SMS, mail, web-push, on-site). Dodatkowo, dzięki monitoringowi możliwe jest śledzenie ścieżek klienta, a zbieranie przez iPresso aktywności zakupowych (dodanie produktu do koszyka, zakup, złożenie zamówienia) – pozwoli zastosować porzucone procesy, w tym porzucenie koszyka zakupowego. Ale to tylko ułamek korzyści, jakie może Ci dać system. iPresso jest zawsze na bieżąco, dzięki czemu masz dostęp do najnowocześniejszych technologii marketingowych i wsparcia sprzedaży.
Proces instalacji iPresso Marketing Automation na platformie sklepowej Shoper


Dodatkowe materiały informacyjne dotyczące obsługi aplikacji
Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Instrukcja integracji iPresso ze sklepem Shoper.
Warto zapamiętać!
- Do czego służy aplikacja iPresso Marketing Automation?
- Jak zainstalować aplikację iPresso Marketing Automation w sklepie internetowym Shoper?
- Jakie inne materiały pomocą Ci w uruchomieniu integracji iPresso ze sklepem Shoper?