Aplikacja: Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT – SellIntegro
- Po co przeprowadza się integrację Shoper z systemem Subiekt GT?
- Jak zainstalować aplikację Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT?
- Od czego rozpoczyna się konfigurację integracji zamówień?
- Dodatkowe materiały informacyjne
- Wideo: integracje z Shoper do systemu Comarch ERP Optima
- Powiązane artykuły na temat systemu Subiekt GT
W jakim celu wykonuje się integrację Shoper z Subiekt GT?
Integracja ma na celu sprawne i płynne połączenie oprogramowania automatyzującego procesy obsługi sprzedaży w Internecie. Dzięki integracji możliwe staje się m.in.:
- automatyczne przesyłanie zamówień z platform e-commerce do systemu ERP,
- automatyczne wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych,
- automatyczne aktualizowanie cen i stanów magazynowych,
- zwiększenie liczby obsługiwanych zamówień bez konieczności rozszerzania załogi pracowników.
Usługa działa na bieżąco oraz w tle, tzn. wszelkie działania zapisywane są na żywo i nie wymagają podejmowania aktywności ze strony użytkownika.
Intuicyjny interfejs pozwala obserwować i kontrolować wszelkie procesy zachodzące w firmie, w tym ile wpłynęło zamówień, ile wystawiono faktur oraz ile paczek zostało wysłanych.
Do działania integracji potrzebujesz wolnej licencji na stanowisko w Subiekt GT oraz wolnej licencji na Sferę dla Subiekt GT – produkty firmy InsERT wymagają licencji SFERA.
Instalacja aplikacji: Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT



Konfiguracja / edycja scenariusza przesyłania zamówień z Shoper do Subiekt GT
Po przejściu do scenariusza połącz się z kontem SellIntegro.

Jeśli nie masz jeszcze konta SellIntegro, możesz je założyć klikając w miejscu zaznaczonym czerwoną ramką na poniższym zrzucie.

Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora. Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.
Pracę z aplikacją rozpocznij od edycji konfiguracji (scenariusza). Dzięki szczegółowym ustawieniom scenariusza dostosujesz działanie aplikacji do swoich potrzeb i specyfiki działalności.

Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Po prawidłowym uzupełnieniu scenariusza, będzie możliwe pobranie integratora (EndPoint).
Dodatkowe informacje
Więcej informacji na temat instalacji i obsługi aplikacji:
- Instrukcja integracji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT,
- Instalacja EndPoint SellIntegro,
- Połączenie konta Shoper z Sellintegro.
Wideo: integracje z Shoper do systemu Comarch ERP Optima
Obejrzyj film instruktażowy o integracji dla e-commerce na YouTube.
Powiązane artykuły na temat systemu Subiekt GT
Zobacz aplikacje komplementarne:
- Aplikacja: Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do sklepu Shoper,
- Aplikacja: Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do sklepu Shoper.
Warto zapamiętać!
- dlaczego warto integrować sklep Shoper z Subiekt GT,
- jak zainstalować aplikację: Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT,
- jak zacząć konfigurowanie integracji zamówień,
- gdzie można znaleźć dodatkowe instrukcje dot. innych integracji Subiekt GT,
- możliwość integracji Shoper z systemem Comarch ERP Optima.