Aplikacja przeznaczona dla klientów korzystających z pakietów Shoper Premium
Integracja jest utrzymywana i sprzedawana przez zewnętrzną firmę SellIntegro sp. z o.o. Wtyczka uruchamiana, konfigurowana i opłacana w panelu Shoper, umożliwia automatyczne i w pełni bezpieczne przesyłanie zamówień do systemu ERP Subiekt Nexo Pro.
W konsekwencji oszczędzasz czas swoich pracowników oraz minimalizujesz ryzyko pojawienia się błędów przy ręcznym przepisywaniu zamówień nawet o 92%.
Dzięki wtyczce jesteś w stanie:
- wybrać dokumenty, które mają być przetwarzane do systemu ERP,
- nadawać statusy zamówieniom przesłanym do systemu ERP i tym, które nie mogą być poprawnie przeniesione,
- tworzyć dokumenty, w tym: paragony imienne, faktury VAT, proformy, zamówienia ZK i ustalać dla nich kategorie,
- wybrać formę przetwarzania zamówień, produktów, kosztów transportu, sposobu płatności oraz waluty,
- określić magazyn w systemie ERP, do którego mają wpływać zamówienia.
W razie pytań związanych z tym modułem prosimy o kontakt na adres pomoc@sellintegro.com