Aplikacja: Raport zamówień PRO – Codie

Data publikacji: 20 kwietnia 2021 Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2024

Raport zamówień PRO to skuteczny i wydajny sposób na podsumowanie sprzedaży. Dzięki aplikacji zobaczysz jakie produkty należy spakować do zamówienia, dane klienta, podsumowanie zamówienia i wiele innych.

Pomoże ci szybciej stworzyć zestawienie produktów potrzebnych do zamówienia np. u dostawcy. Obsługiwane formaty eksportu to PDF, XLSX (Excel) i CSV.

Obszar działania aplikacji Raport zamówień PRO: Panel administracyjny sklepu, zakładka: Obsługa sklepu > Zamówienia.

Instalacja aplikacji Raport zamówień PRO w sklepie

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj: Raport zamówień PRO na liście, a następnie kliknij przycisk: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień PRO
Rys 1. Dodaj aplikację do tworzenia spersonalizowanych statystyk sprzedaży w sklepie internetowym.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień PRO
Rys 1. Dodaj aplikację do tworzenia spersonalizowanych statystyk sprzedaży w sklepie internetowym.
Po zapoznaniu się z opisem i akceptacji regulaminu Appstore (A) kliknij: Zamawiam (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień PRO > Instalacja
Rys 2. Zamawianie abonamentu aplikacji Raport zamówień PRO na platformie sklepowej Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień PRO > Instalacja
Rys 2. Zamawianie abonamentu aplikacji Raport zamówień PRO na platformie sklepowej Shoper.

Po zainstalowaniu, aplikacja jest gotowa do użytkowania i nie wymaga dodatkowej konfiguracji.

Włączanie aplikacji Raport zamówień PRO w Panelu administracyjnym sklepu

WAŻNE! Aplikację można otworzyć z dwóch miejsc.

  • Obsługa sklepu (A) > Zamówienia (B) > Zaznaczyć zamówienia (C) > Multiakcje > Raport zamówień PRO (D).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Akcje > Raport zamówień PRO
Rys 3. Tworzenie raportu na podstawie wybranego zamówienia w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Akcje > Raport zamówień PRO
Rys 3. Tworzenie raportu na podstawie wybranego zamówienia w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
  • Dodatki i integracje (A) > Moja aplikacje (B) > Raport zamówień PRO (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Raport zamówień PRO
Rys 4. Uruchamianie dodatkowego narzędzia Raport zamówień PRO z poziomu listy zainstalowanych aplikacji.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Raport zamówień PRO
Rys 4. Uruchamianie dodatkowego narzędzia Raport zamówień PRO z poziomu listy zainstalowanych aplikacji.

Dodatkowe materiały informacyjne

Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Instrukcja użytkownika Raport zamówień PRO.

Zobacz także artykuł na temat instalacji i obsługi aplikacji Raport zamówień:

Wideo: instrukcja jak wygenerować raport krok po kroku

Obejrzyj film instruktażowy o tym, jak korzystać z aplikacji Raport zamówień PRO w sklepie Shoper.

Wideo poradnik: prezentacja działania aplikacji Raport zamówień PRO na platformie Shoper
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zainstalować aplikację Raport zamówień PRO w Panelu administracyjnym sklepu?
  • Jak uruchomić narzędzie Raport zamówień PRO w sklepie Shoper?
  • Jakie inne materiały pomocą ci w obsłudze aplikacji do podsumowania sprzedaży w sklepie?
  • Wideo poradnik: jak stworzyć zestawienie produktów potrzebnych do zamówienia?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności