Aplikacja: Raport zamówień PRO – Codie
Raport zamówień PRO to skuteczny i wydajny sposób na podsumowanie sprzedaży. Dzięki aplikacji zobaczysz jakie produkty należy spakować do zamówienia, dane klienta, podsumowanie zamówienia i wiele innych.
Pomoże ci szybciej stworzyć zestawienie produktów potrzebnych do zamówienia np. u dostawcy. Obsługiwane formaty eksportu to PDF, XLSX (Excel) i CSV.
Obszar działania aplikacji Raport zamówień PRO: Panel administracyjny sklepu, zakładka: Obsługa sklepu > Zamówienia.
Instalacja aplikacji Raport zamówień PRO w sklepie


Po zainstalowaniu, aplikacja jest gotowa do użytkowania i nie wymaga dodatkowej konfiguracji.
Włączanie aplikacji Raport zamówień PRO w Panelu administracyjnym sklepu
WAŻNE! Aplikację można otworzyć z dwóch miejsc.
- Obsługa sklepu (A) > Zamówienia (B) > Zaznaczyć zamówienia (C) > Multiakcje > Raport zamówień PRO (D).

- Dodatki i integracje (A) > Moja aplikacje (B) > Raport zamówień PRO (C).

Dodatkowe materiały informacyjne
Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Instrukcja użytkownika Raport zamówień PRO.
Zobacz także artykuł na temat instalacji i obsługi aplikacji Raport zamówień:
Wideo: instrukcja jak wygenerować raport krok po kroku
Obejrzyj film instruktażowy o tym, jak korzystać z aplikacji Raport zamówień PRO w sklepie Shoper.
Warto zapamiętać!
- Jak zainstalować aplikację Raport zamówień PRO w Panelu administracyjnym sklepu?
- Jak uruchomić narzędzie Raport zamówień PRO w sklepie Shoper?
- Jakie inne materiały pomocą ci w obsłudze aplikacji do podsumowania sprzedaży w sklepie?
- Wideo poradnik: jak stworzyć zestawienie produktów potrzebnych do zamówienia?