Aplikacja: Raport zamówień – Codie

Data publikacji: 18 września 2020 Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024

Dlaczego warto korzystać z aplikacji Raport zamówień?

Aplikacja Raport zamówień pozwala na szybkie i proste wygenerowanie raportu ze zbiorczym zestawieniem produktów z zamówień wybranych na liście zamówień w Panelu administracyjnym sklepu.

Raporty umożliwiają szybki przegląd zamówionych przez klientów produktów z podziałem na zamówienia lub produkty. Obsługiwane formaty eksportu to: PDF i CSV.

Instalacja aplikacji Raport zamówień w sklepie Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj aplikację: Raport zamówień, a następnie kliknij przycisk: BEZPŁATNIE TESTUJ PRZEZ 14 DNI (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień
Rys 1. Przetestuj działanie aplikacji do generowania raportów z wybranych zamówień w formatach PDF i CSV.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień
Rys 1. Przetestuj działanie aplikacji do generowania raportów z wybranych zamówień w formatach PDF i CSV.
Zapoznaj się z opisem aplikacji i po akceptacji regulaminu Appstore (A) kliknij: Instaluj (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień > Instalacja
Rys 2. Przeczytaj regulamin i zainstaluj aplikację Raport zamówień w sklepie internetowym Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Raport zamówień > Instalacja
Rys 2. Przeczytaj regulamin i zainstaluj aplikację Raport zamówień w sklepie internetowym Shoper.

Po zainstalowaniu, aplikacja jest gotowa do użytkowania i nie wymaga dodatkowej konfiguracji.

Generowanie raportu zamówień w Panelu administracyjnym sklepu

Aby wygenerować raport, w panelu administracyjnym sklepu kolejno:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Obsługa sklepu (A) > Zamówienia (B) i na liście zamówień zaznacz te pozycje (C), które chcesz, aby pojawiły się w raporcie. Wybierz z multiakcji: Raport zamówień – CODIE (D).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Pozycje > Akcje > Raport zamówień - CODIE
Rys 3. Zaznacz zamówienia, które chcesz uruchomić w aplikacji Raport zamówień – CODIE.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Pozycje > Akcje > Raport zamówień - CODIE
Rys 3. Zaznacz zamówienia, które chcesz uruchomić w aplikacji Raport zamówień – CODIE.

W drugim okienku potwierdź akcję, klikając: WYKONAJ.

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Pozycje > Akcje > Raport zamówień - CODIE > Potwierdzenie
Rys 4. Uruchom aplikację Raport zamówień dla zaznaczonych pozycji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Pozycje > Akcje > Raport zamówień - CODIE > Potwierdzenie
Rys 4. Uruchom aplikację Raport zamówień dla zaznaczonych pozycji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Raport możesz wygenerować jako: plik PDF lub CSV (B) oraz pogrupować: wg. zamówień lub produktów (A).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Pozycje > Akcje > Raport zamówień - CODIE > Generowanie raportu
Rys 5. Zapisz raport zamówień jako plik PDF lub CSV na komputerze.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Pozycje > Akcje > Raport zamówień - CODIE > Generowanie raportu
Rys 5. Zapisz raport zamówień jako plik PDF lub CSV na komputerze.

Dodatkowe materiały informacyjne

Możesz też połączyć sklep z narzędziem Comarch Optima, które jednocześnie pozwala lepiej zarządzać sprzedażą, magazynem i finansami.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Czy warto używać aplikację Raport zamówień w sklepie internetowym?
  • Jak dodać dodatkowe narzędzie Raport zamówień do sklepu Shoper?
  • Jak utworzyć raport zamówionych przez klientów produktów w Panelu administracyjnym sklepu?
  • Jakie inne materiały pomocą ci w użytkowaniu aplikacji Raport zamówień od Codie?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności