Aplikacja: Zamów ponownie – Mamezi

Data publikacji: 25 listopada 2020 Ostatnia aktualizacja: 12 sierpnia 2024

Dzięki aplikacji Zamów ponownie sprawisz, że klienci posiadający konto w Twoim sklepie będą w stanie łatwo ponowić zamówienia, które złożyli w przeszłości. Aplikacja dodaje przycisk: zamów ponownie w kilku miejscach Panelu klienta w sklepie.

Instalacja aplikacji Zamów ponownie w sklepie Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj aplikację: Zamów ponownie na liście, a następnie kliknij przycisk: BEZPŁATNIE TESTUJ PRZEZ 14 DNI (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Zamów ponownie
Rys 1. Przetestuj działanie aplikacji do ponowienia zamówienia przez zalogowanego klienta sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Zamów ponownie
Rys 1. Przetestuj działanie aplikacji do ponowienia zamówienia przez zalogowanego klienta sklepu.
Po akceptacji regulaminu Appstore (A) kliknij: Instaluj (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Zamów ponownie > Instalacja
Rys 2. Zapoznaj się z działaniem aplikacji Zamów ponownie i rozpocznij instalację na platformie sklepowej Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Zamów ponownie > Instalacja
Rys 2. Zapoznaj się z działaniem aplikacji Zamów ponownie i rozpocznij instalację na platformie sklepowej Shoper.
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B). Kliknij przycisk konfiguracji (C) pokazany na obrazku poniżej.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Zamów ponownie
Rys 3. Uruchom aplikację Zamów ponownie po prawidłowej instalacji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Zamów ponownie
Rys 3. Uruchom aplikację Zamów ponownie po prawidłowej instalacji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.

Jak włączyć i skonfigurować moduł Zamów ponownie od Mamezi?

W zakładce: Ustawienia podstawowe (A) możesz zdecydować, czy moduł Zamów ponownie ma być wyświetlany (B) w sklepie internetowym. Instrukcja obsługi znajduje się w zakładce: Instrukcja (C). Możesz też zajrzeć do niej w tym dokumencie: Zamów ponownie.

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Zamów ponownie > Ustawienia podstawowe
Rys 4. Zdecyduj, czy moduł Zamów ponownie ma być wyświetlany w sklepie internetowym.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Zamów ponownie > Ustawienia podstawowe
Rys 4. Zdecyduj, czy moduł Zamów ponownie ma być wyświetlany w sklepie internetowym.

Twoi klienci, którzy mają w sklepie zarejestrowane konto, po zalogowaniu będą widzieli w Panelu klienta złożone wcześniej zamówienia. Przy każdym będzie widoczny przycisk: zamów ponownie.

Strona sklepu internetowego Shoper > Panel zalogowanego klienta > Zamówienia > Zamów ponownie
Rys 5. Wyświetl historię zamówień i wybierz, które zamówienie chcesz ponowić.
Strona sklepu internetowego Shoper > Panel zalogowanego klienta > Zamówienia > Zamów ponownie
Rys 5. Wyświetl historię zamówień i wybierz, które zamówienie chcesz ponowić.

Po kliknięciu takiego przycisku otwiera się ramka z konkretnym zamówieniem klienta. Może on zmienić ilość (A) i dodać produkt do koszyka (B) bez konieczności przechodzenia na kartę produktu.

Strona sklepu internetowego > Panel zalogowanego klienta > Zamówienia > Zamów ponownie > Dodawanie do koszyka
Rys 6. Sprawdź konkretne zamówienie i ewentualnie zmień ilość przed dodaniem do koszyka.
Strona sklepu internetowego > Panel zalogowanego klienta > Zamówienia > Zamów ponownie > Dodawanie do koszyka
Rys 6. Sprawdź konkretne zamówienie i ewentualnie zmień ilość przed dodaniem do koszyka.
Strona sklepu internetowego > Panel zalogowanego klienta > Przejdź do koszyka
Rys 7. Przykładowy komunikat o pomyślnym dodaniu produktów ze wcześniejszego zamówienia do koszyka.
Strona sklepu internetowego > Panel zalogowanego klienta > Przejdź do koszyka
Rys 7. Przykładowy komunikat o pomyślnym dodaniu produktów ze wcześniejszego zamówienia do koszyka.

Po przejściu do koszyka klient może kontynuować standardowy proces składania zamówienia.

Zamówić ponownie można tylko produkty, które:

  • są nadal aktywne i dostępne do zamówienia w sklepie,
  • nie mają zmienionej konfiguracji wariantów (tj. warianty dostępne kiedyś, są także dostępne dzisiaj).

Dodatkowo, ze względu na ograniczenia Front API w obecnej chwili nie można ponawiać produktów, będących zestawami.

Ceny wszystkich produktów są aktualne na dzień ponawiania zamówienia.

Klient może ponowić dowolną ilość zamówień, wszystkie produkty będą zsumowane w koszyku.

Wideo: prezentacja aplikacji Zamów ponownie w sklepie Shoper

Obejrzyj instrukcję instalacji aplikacji Zamów ponownie w formie wideoporadnika na YouTube.

Dodatkowe materiały informacyjne

Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Instrukcja Zamów ponownie.

Aby zautomatyzować działania w zakresie obsługi zamówień, połącz swój sklep internetowy z dopasowanym systemem ERP.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dodać moduł Zamów ponownie do sklepu internetowego Shoper?
  • Jak aktywować i dokończyć konfigurację aplikacji Zamów ponownie?
  • Wideo poradnik: jak umożliwić ponowienie zamówienia przez zalogowanego klienta w sklepie?
  • Jakie inne materiały pomocą Ci w użytkowaniu modułu Zamów ponownie od Mamezi Studio?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności