Jak ręcznie potwierdzić rejestrację klienta?
Ręczne potwierdzenie rejestracji klienta w sklepie Shoper


Dodawanie nowego klienta w sklepie internetowym Shoper
Klienci standardowo sami zakładają swoje konta przez formularz na stronie sklepu. Są jednak sytuacje w których administrator musi dodać nowego klienta własnoręcznie np. podczas składania zamówienia telefonicznego przez danego klienta po raz pierwszy.
W takiej sytuacji postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Ustawianie nowego hasła dla konta klienta sklepu
Administrator po zalogowaniu do Panelu administracyjnego sklepu ma możliwość wyszukania konta zarejestrowanego klienta w celu jego edycji (np. zmiana hasła dostępu).
Warto zapamiętać!
- W jaki sposób potwierdza się rejestrację klienta w Panelu sklepu?
- Jak ręcznie dodać klienta w Panelu administracyjnym sklepu?
- Jak zaktualizować hasło klienta w interfejsie sklepu?