Ceny promocyjne w wariantach niemagazynowych
Możesz zadecydować czy warianty niemagazynowe mają brać udział w promocji produktu, czy też nie. Funkcjonalność przydaje się szczególnie kiedy wariantem produktu jest usługa, która nie podlega zniżce np. „świąteczne opakowanie”. Taki sposób obliczania cen promocyjnych jest domyślnym ustawieniem w oprogramowaniu Shoper.
Warianty niemagazynowe nie biorą udziału w promocji produktu
Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10%
Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10% i wybraniu wariantu niemagazynowego
Obniżka została zastosowana jedynie do ceny produktu, a cena wariantu pozostała bez zmian (5 zł)
Warianty niemagazynowe biorą udział w promocji produktu
Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10%
Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10% i wybraniu wariantu niemagazynowego
Obniżka została zastosowana do ceny produktu oraz do ceny wariantu (4,5 zł)
Pamiętaj, że opcja uwzględnienia wariantów niemagazynowych w promocji produktu, działa jedynie w przypadku promocji procentowych. Opcja nie jest dostępna dla promocji kwotowych.
Warto zapamiętać!
- Jak wyłączyć warianty niemagazynowe z promocji produktu?
- Jak uwzględnić warianty niemagazynowe w promocji produktu?