Ceny promocyjne w wariantach niemagazynowych

Data publikacji: 9 października 2024 Ostatnia aktualizacja: 6 listopada 2024

Możesz zadecydować czy warianty niemagazynowe mają brać udział w promocji produktu, czy też nie. Funkcjonalność przydaje się szczególnie kiedy wariantem produktu jest usługa, która nie podlega zniżce np. „świąteczne opakowanie”. Taki sposób obliczania cen promocyjnych jest domyślnym ustawieniem w oprogramowaniu Shoper.

Warianty niemagazynowe nie biorą udziału w promocji produktu

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Ustaw promocję dla produktu z wariantami niemagazynowymi.
Zakładając, że produkt podstawowy kosztuje 10 zł, a wariant niemagazynowy (świąteczne opakowanie) kosztuje 5 zł więcej, po zastosowaniu promocji -10%, ceny przedstawiają się następująco:

Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10%

Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 1. Cena promocyjna produktu przed wybraniem wariantu
Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 1. Cena promocyjna produktu przed wybraniem wariantu

Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10% i wybraniu wariantu niemagazynowego

Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 2. Cena promocyjna produktu po wybraniu wariantu
Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 2. Cena promocyjna produktu po wybraniu wariantu

Obniżka została zastosowana jedynie do ceny produktu, a cena wariantu pozostała bez zmian (5 zł)

Warianty niemagazynowe biorą udział w promocji produktu

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Ustaw promocję dla produktu z wariantami niemagazynowymi.
W panelu sklepu przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Produkty (B) > Ustawienia produktów (C), przejdź do sekcji: Ceny produktów (D), zaznacz: Zastosuj promocyjną zniżkę procentową również dla wariantów bez obsługi magazynu (E)i kliknij: ZAPISZ (F).

Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Ustawienia produktów > Ceny produktów
Rys 3. Zaznacz opcję, aby włączyć warianty niemagazynowe do ceny promocyjnej produktu
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Ustawienia produktów > Ceny produktów
Rys 3. Zaznacz opcję, aby włączyć warianty niemagazynowe do ceny promocyjnej produktu
Zakładając, że produkt podstawowy kosztuje 10 zł, a wariant niemagazynowy (świąteczne opakowanie) kosztuje 5 zł więcej, po zastosowaniu promocji -10%, ceny przedstawiają się następująco:

Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10%

Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 4. Cena promocyjna produktu przed wybraniem wariantu
Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 4. Cena promocyjna produktu przed wybraniem wariantu

Cena produktu podstawowego po zastosowaniu zniżki 10% i wybraniu wariantu niemagazynowego

Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 5. Cena promocyjna produktu po wybraniu wariantu
Promocja produktu z wyłączeniem wariantów niemagazynowych
Rys 5. Cena promocyjna produktu po wybraniu wariantu

Obniżka została zastosowana do ceny produktu oraz do ceny wariantu (4,5 zł)

Pamiętaj, że opcja uwzględnienia wariantów niemagazynowych w promocji produktu, działa jedynie w przypadku promocji procentowych. Opcja nie jest dostępna dla promocji kwotowych.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak wyłączyć warianty niemagazynowe z promocji produktu?
  • Jak uwzględnić warianty niemagazynowe w promocji produktu?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności