Dodatki do twojego sklepu: atrybuty produktów i karuzela logotypów

Data publikacji: 28 czerwca 2021 Ostatnia aktualizacja: 26 marca 2025

Zadbaj o wygodę kupującego, używając atrybutów produktów już w widoku kategorii oraz – jeśli sprzedajesz towary różnych marek – pokaż klientom znaki firmowe producentów. Tutaj podpowiadamy, jak to zrobić.

Rys 1. Zaprezentuj atrybuty produktów na stronach kategorii w swoim sklepie internetowym.
Rys 1. Zaprezentuj atrybuty produktów na stronach kategorii w swoim sklepie internetowym.

Wykorzystaj atrybuty w widoku kategorii

Atrybuty są ważnym elementem sprzedaży produktów w sklepie internetowym, ponieważ przekazują potencjalnemu kupującemu szereg informacji technicznych, definiujących dany towar.

Standardowo, informacje te są prezentowane na karcie produktu w zakładce „dane techniczne” – dzięki nim, klient szybko i sprawnie może sprawdzić, czy oglądany w sklepie internetowym produkt spełnia jego oczekiwania.

Aby dodatkowo zadbać o wygodę kupującego możesz również zaprezentować te dane w widoku listy produktów, tj. w widoku kategorii, w jakiej dany produkt się znajduje razem z pozostałymi, bez konieczności przechodzenia w jego szczegóły. Dzięki temu klient może szybciej znaleźć i sprawdzić niezbędne dla niego informacje.

Rys 2. Przykład wyświetlania atrybutów produktów już w widoku kategorii sklepu: hanzo.com.pl
Rys 2. Przykład wyświetlania atrybutów produktów już w widoku kategorii sklepu: hanzo.com.pl

Jak to zrobić? To bardzo proste. Wystarczy skorzystać ze specjalnie przygotowanej aplikacji Detale produktów, dostępnej w Shoper App Store i która wykona to zadanie. Szczegółowa instrukcja obsługi aplikacji znajduje się tutaj.

Wyświetlaj różnych producentów na karuzeli logotypów

Jeżeli Twój sklep internetowy sprzedaje produkty różnych marek, warto pochwalić się nimi kupującym. To ważne szczególnie w kontekście bardzo rozpoznawalnych i cenionych producentów lub usług – im szybciej klient zobaczy po wejściu na stronę sklepu, że może u Ciebie znaleźć atrakcyjny asortyment, tym większa szansa, że rzeczywiście zrobi w Twoim sklepi zakupy.

Jak pokazać różne znaki graficzne/logotypy w atrakcyjnej formie? Tutaj z pomocą przychodzi aplikacja Karuzele Logotypów, która pozwala na prezentację znaków firmowych różnych producentów, w formie przewijanego slidera. Co więcej, po kliknięciu w dane logo, slider przekierowuje kupującego do strony wynikowej, gdzie znajdzie wszystkie sprzedawane towary danego producenta.

Rys 3. Przykład zastosowania Karuzeli Logotypów na stronie głównej sklepu: kawylyk.pl
Rys 3. Przykład zastosowania Karuzeli Logotypów na stronie głównej sklepu: kawylyk.pl

Dodatkowo, jeżeli podczas towarowania sklepu uzupełnione zostały logotypy producentów, aplikacja sama automatycznie je pobierze.

Jeżeli nie – osoba zarządzająca sklepem dalej ma możliwość wgrania obrazków, które chce zaprezentować. Dzięki możliwościom konfiguracyjnym, aplikacja Karuzele Logotypów daje możliwość prezentowania slidera nad stopką sklepu lub we własnym module. Dokładną instrukcję znajdziesz w tym artykule Pomocy.

Warto zapamiętać!
  • Jak wyświetlać atrybuty produktów w widoku kategorii?
  • Jak pokazać karuzele logotypów producentów produktów na stronach sklepu?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności