Dodatki do twojego sklepu: warianty produktów z miniaturą

Data publikacji: 27 stycznia 2020 Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2025

Im ciekawsza prezentacja wariantów sprzedawanych produktów, tym większa szansa, że klient zdecyduje się na zakup. Oto dwa przykłady, jak można to zrobić.

Rys 1. Graficzna prezentacja wariantów dzięki zdjęciom produktów pod postacią miniatur.
Rys 1. Graficzna prezentacja wariantów dzięki zdjęciom produktów pod postacią miniatur.

Wygląd strony i to, jak prezentują się na niej produkty – to szalenie ważny element każdego e-biznesu. Czasy sklepów, które nieważne jak wyglądały, ale były pod sufit wyposażone, już dawno minęły. Dziś klienci przywiązują ogromną wagę do tego, gdzie kupują – dlatego tak ważna jest strona wizualna biznesu prowadzonego w sieci.

Zainspiruj się! Warianty produktów z własną miniaturą

Jedną z opcji na przyciągnięcie uwagi kupującego jest aplikacja pt. „Produkty powiązane jako warianty”, której autorem jest Autoryzowany Reseller Shoper – Mamezi Studio. Co ona daje?

Umożliwia połączenie ze sobą różnych produktów i zaprezentowanie ich w sklepie Shoper na karcie produktu w formie wariantów – takich, które są do siebie podobne (np. w tych samych kolorach) lub w inny sposób uzupełniają się nawzajem.

Zobaczmy to na przykładzie dwóch sklepów: DobreOxy oraz ElizabethCollection.

Jak widać na załączonej niżej karcie produktu z tego pierwszego sklepu, warianty są prezentowane w formie kilku miniatur z własnym zdjęciem, dzięki czemu można je swobodnie przeglądać. Co jednak ważne – każdy wariant występuje pod innym adresem URL, co pozwala na jego osobne reklamowanie np. w reklamach produktowych Google.

Rys 2. Prezentacja wariantów w formie kilku miniatur z własnym zdjęciem.
Rys 2. Prezentacja wariantów w formie kilku miniatur z własnym zdjęciem.

A co, jeśli sklep chce wyświetlać warianty produktów w formie graficznej, ale połączone na przykład z rozmiarem? Na to też jest sposób. I widać to na drugim przykładzie – oprócz wspomnianej już aplikacji, w sklepie ElizabethCollection wykorzystano standardowy mechanizm wariantów, co pozwoliło na połączenie tych dwóch opcji wyboru.

Rys 3. Prezentacja wariantów w formie graficznej połączona wyborem rozmiaru produktów.
Rys 3. Prezentacja wariantów w formie graficznej połączona wyborem rozmiaru produktów.

Tak działa Program Resellerski Shoper

„Shoper to solidny fundament sklepu internetowego, na którym opracowujemy jego indywidualne wdrożenia dla naszych klientów. Przede wszystkim projektujemy i uruchamiamy całkowicie dedykowany dla danego klienta wygląd sklepu – oczywiście w pełni responsywny.

Często opracowujemy dodatkowe funkcjonalności, integrujemy sklep z innymi narzędziami czy platformami poprzez mechanizmy API, ewentualnie pomagamy uruchamiać gotowe integracje” – Jakub Ogórek, Project Manager w Mamezi Studio.

Warto zapamiętać!
  • Na czym polega graficzna prezentacja wariantów produktów z własną miniaturą
  • Na czym polega program resellerski Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności