Częste pytania klientów sklepów dot. mBank mRaty
- Czy mogę umieścić poniższe odpowiedzi na swoim sklepie?
- Od jakiej kwoty można finansować zakupy za pomocą mRat?
- Zwrot towaru sfinansowany mPożyczką – jak to zrobić?
- Czy można zwiększyć limit finansowania ponad 20 000 PLN?
- mPożyczka – jak odstąpić od umowy?
- Jak wygląda zawarcie umowy mPożyczki z klientem?
- Kiedy klient zapłaci pierwszą ratę i gdzie znajdzie numer konta do spłaty?
mRaty od mBanku to jedna z popularniejszych metod finansowania zakupów przez konsumentów w sklepach Shoper. P
oniżej możesz znaleźć podstawowe pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez klientów zainteresowanych skorzystaniem z mRat jako metody do opłacenia zakupów internetowych.
Czy mogę umieścić poniższe odpowiedzi na swoim sklepie?
TAK. Rekomendujemy by w wybranym miejscu na stronie sklepu umieścić odpowiednią zakładkę o: mRaty – pytania i odpowiedzi dla klienta.
Od jakiej kwoty można finansować zakupy za pomocą mRat?
mRaty dostępne są dla zakupów o wartości 300 – 20 000 PLN.
Decyzja banku o udzieleniu kredytu następuje nawet w 15 minut od wysłania wniosku przez klienta sklepu do kilku dni roboczych.
Zwrot towaru sfinansowany mPożyczką – jak to zrobić?
Klient, który zdecyduje się zwrócić towar sfinansowany mPożyczką powinien dokonać zwrotu zgodnie z regulaminem sklepu.
Sprzedawca wówczas przelewa środki na rachunek, z którego przyszła płatność za towar, czyli na rachunek techniczny mBanku.
Klient powinien skontaktować się z bankiem w celu zamknięcia mPożyczki pod adresem: Oferta indywidualna
Czy można zwiększyć limit finansowania ponad 20 000 PLN?
Kwota 20 000 PLN to maksymalna kwota kredytowania, nie ma możliwości aby ją zwiększyć.
mPożyczka – jak odstąpić od umowy?
Klient ma 14 dni od zawarcia umowy mPożyczki by od niej odstąpić. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć pisemnie w placówce lub wysłać je do banku pocztą.
Do odstąpienia od umowy klient może wykorzystać wzór oświadczenia dostępny na stronie mBanku lub sporządzić je samodzielnie.
W przypadku odstąpienia przez klienta, umowa mPożyczki uważana jest za niezawartą. Klient ma wówczas obowiązek zwrotu udostępnionej pożyczki z odsetkami.
Termin na zwrot wynosi maksymalnie 30 dni, licząc od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odstąpienie od umowy mPożyczki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy ze sprzedawcą (zwrotem towaru).
Jak wygląda zawarcie umowy mPożyczki z klientem?
Warunkiem zawarcia umowy jest poprawne wypełnienie wniosku kredytowego oraz otrzymanie pozytywnej decyzji kredytowej.
Następnie klient powinien zaakceptować umowę w serwisie transakcyjnym/ aplikacji mobilnej formą autoryzacji, którą wybrał w mBanku.
mBank wyśle maila na adres, który został podany we wniosku kredytowym. Po zawarciu umowy i uruchomieniu kredytu klient otrzyma maila z pakietem aktywacyjnym.
Aktualny harmonogram klient znajdzie także w serwisie transakcyjnym mBanku.
Kiedy klient zapłaci pierwszą ratę i gdzie znajdzie numer konta do spłaty?
Pierwszą ratę kapitałowo-odsetkową klient, który skorzystał z mPożyczki zapłaci najwcześniej po 28 dniach od daty uruchomienia kredytu, nie później jednak niż po 61 dniach.
Oznacza to, że pierwsza rata może być wyższa od pozostałych, gdyż mBank odsetki nalicza za większą liczbę dni – od dnia uruchomienia do dnia spłaty pierwszej raty.
Klient numer rachunku do spłaty znajdzie w umowie kredytowej. Numer ten klient może też sprawdzić w serwisie transakcyjnym mBanku.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Proste, szybkie i wygodne raty online
Warto zapamiętać!
- częste pytania i odpowiedzi klientów sklepów dot. usługi mBank mRaty.