Jak usunąć konto administratora sklepu?
Domyślnie w każdym sklepie Shoper utworzony jest jeden główny administrator (user) sklepu. Oprogramowanie daje jednak możliwość dodania do Panelu administracyjnego sklepu więcej niż jednego administratora.
W Panelu administracyjnym sklepu zawsze musi widnieć przynajmniej jeden administrator. Nie ma możliwości, aby sklep funkcjonował bez żadnego administratora.
Dodatkowymi administratorami mogą być inni pracownicy Twojej firmy lub osoby z firm zewnętrznych, które wykonują dla Ciebie dodatkowe usługi np. związane z pozycjonowaniem czy wyglądem sklepu.
Oprogramowanie rejestruje logi i aktywność każdego administratora, dlatego warto aby każda osoba mająca dostęp do sklepu logowała się swoim kontem i rejestrowała na nim swoją aktywność.
Każdy administrator sklepu loguje się do niego pod tym samym linkiem (adresem URL). Adresem logowania dla Twojego sklepu jest: twojadomena.pl/admin.
Jak usunąć administratora sklepu Shoper?


Zarządzanie administratorami sklepu Shoper
Instrukcja: jak zarządzać administratorami na platformie Shoper?
Inne artykuły nt. administracji
- Jak utworzyć grupę administratorów sklepu?
- 2FA dwuetapowa weryfikacja logowania do panelu administratora
Spraw, by proces zwrotów i reklamacji był równie przyjemny dla Twoich klientów, jak dla Ciebie. Z aplikacją Shoper Zwroty obsługa tych procesów staje się prosta i wygodna.
Warto zapamiętać!
- Jak usunąć istniejące konto z uprawnieniami administratora sklepu?
- Jakie inne artykuły zawierają informacje dot. administracji sklepu?