Jaki budżet dzienny jest przeznaczony na Shoper Kampanie Google Ads?
Budżet Shoper Kampanii to kwestia indywidualna dla każdego klienta. Wszystko zależy tak naprawdę od tego, jaką kwotą dysponujesz. Pamiętaj, że im wyższy budżet kampanii, tym więcej klientów możemy przekierować do twojego sklepu.
Wiąże się to z tym, że w reklamie produktowej w Google płacisz za kliknięcia w reklamę, czyli realne przekierowania klientów do sklepu.
Od czego zależy średni koszt kliknięcia (CPC)?
Średni koszt kliknięcia (średnie CPC) jest zależne od:
- branży,
- pory dnia,
- konkurencji,
- frazy kluczowej, na jaką zostaje wyświetlona reklama.
Kto przygotowuje i optymalizuje moją kampanię Google Ads?
Kampania jest przygotowywana i optymalizowana przez nasz zespół doświadczonych specjalistów, a dzięki temu, że sklep jest na naszej platformie i znamy jego historię zakupową, możemy od razu optymalizować kampanię pod kątem maksymalizacji sprzedaży.
Minimalny budżet kampanii na start to 1499 zł netto, tyle na początku wystarczy, by powalczyć o jak najlepszy zwrot z inwestycji.
Jak samodzielnie zmienić budżet dzienny kampanii reklamowej?
Budżet w prosty sposób możesz zwiększyć wchodząc do sekcji: Zasil konto i zacznij zarabiać, która znajduje się Panelu administracyjnym sklepu w sekcji menu: Zwiększaj sprzedaż > Shoper Kampanie.
Po wyświetleniu okna możesz zmienić budżet przeznaczony na kampanii przy użyciu poniżej zaprezentowanego suwaka:

Warto zapamiętać!
- Co decyduje o wysokości średniego CPC w reklamach?
- Kto jest odpowiedzialny za przygotowanie mojej kampanii w Google?
- Jak wprowadzić zmiany w budżecie dziennym kampanii bez pomocy specjalisty?