Plik produktowy dla Facebook Ads
Do czego służy feed produktowy w formacie XML?
Aby móc skutecznie reklamować produkty na portalu Facebook, musisz do niego w odpowiedni sposób przekazać dane na temat bazy produktowej. W tym celu powstał indywidualny feed produktowy w formacie XML.
Plik XML zawiera między innymi listę wszystkich zdjęć produktów, cenę promocyjną i datę jej aktywności. Konfiguracja integracji umożliwia również wygenerowanie wariantów magazynowych (posiadanie wariantów magazynowych w produktach w sklepie jest tu warunkiem koniecznym).
Konfiguracja pliku produktowego dla Facebook Ads



Lista pól w pliku produktowym dla Facebook Ads
- id – numer id produktu,
- title – nazwa produktu,
- description – opis produktu,
- product_type – kategoria główna produktu,
- link – adres (link) produktu,
- condition – stan, tylko „new”,
- availability – dostępność,
- inventory – stan magazynowy,
- sale_price – cena produktu,
- sale_price_effective_date – data zakończenia promocji,
- brand – producent,
- mpn – mpn,
- shipping_weight – waga przesyłki,
- image_link – link do zdjęcia,
- additional_image_link – link pozostałych zdjęć.
Warto zapamiętać!
- W jakim celu powstał feed produktowy?
- Jak aktywować i zmodyfikować plik produktowy zgodnie z potrzebami dotyczącymi wariantów?
- Jakie pola zawiera plik XML dla Facebook Ads?