Data publikacji: 8 października 2024 Aktualizacja: 17 marca 2025

Podkręć sprzedaż na Black Friday: jak wycisnąć maksimum ze sprzedaży dzięki edrone i AI?

Wielkimi krokami zbliża się jedno z ważniejszych wydarzeń dla branży e-commerce – Black Friday. Posłuchaj podcastu Shoper Talks, w którym Kinga Kachnik, Customer Success Specialist w edrone, wskazuje, jak AI i funkcje dostępne na platformie edrone mogą pomóc właścicielom e-sklepów w codziennej pracy i zwiększaniu sprzedaży.

Rozmowa z Kingą Kachnik na temat zwiększenia sprzedaży na Black Friday
Rys 1. Podcast o zwiększeniu sprzedaży online dzięki sztucznej inteligencji?
Rozmowa z Kingą Kachnik na temat zwiększenia sprzedaży na Black Friday
Rys 1. Podcast o zwiększeniu sprzedaży online dzięki sztucznej inteligencji?

Zautomatyzuj sprzedaż i marketing na Black Friday dzięki AI

Black Friday to dla e-sklepów doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży. Aby jednak odnieść sukces w tym intensywnym okresie wyprzedaży – wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć i zaspokoić oczekiwania klientów – trzeba się do tego przygotować. Najlepiej wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Dzięki jej możliwościom można zautomatyzować żmudne i czasochłonne zadania, szybciej przygotować kampanię, wyróżnić swoje oferty oraz zarządzić rosnącym ruchem.

Sprawdź, jak rozwiązania AI od edrone zwiększą Twoją sprzedaż – nie tylko w Black Friday. Obejrzyj całe nagranie na YouTube.

Jednym z rozwiązań, które pozwolą Ci zaoszczędzić czas i zminimalizować stres związany z szaleństwem Black Friday jest edrone, platforma CRM do automatyzacji procesów. Oferuje ona narzędzia AI, które znacząco przyspieszają i ułatwiają działania marketingowe. Zdaniem Kingi Kachnik szczególnie warto zwrócić uwagę na:

  • Kreator mailingów i newsletterów – wykorzystując treści wiadomości podpowiada różne warianty tematów i call to action (CTA), a także przeprowadza automatyczny audyt, wskazując, które elementy wymagają poprawy (np. brakujące linki do grafik),
  • Generator tematów i preheaderów – na podstawie treści mailingu proponuje chwytliwe tematy i preheadery, które urozmaica wizualnie emotikonami i otagowuje w celu lepszej personalizacji,
  • AI Assistant – dzięki “znajomości” wszystkich świąt oraz okazji istotnych dla branży i specyfiki Twojego e-sklepu podpowiada treści, jakie warto wysłać w danym czasie.

Chcesz wykorzystać możliwości AI w swoim sklepie internetowym? Zainstaluj aplikację edrone bezpośrednio z panelu swojego sklepu Shoper lub dowiedz się więcej w Shoper App Store.

Ekspresowe tempo przed Black Friday z funkcją ReadyToRun

Większość właścicieli e-sklepów w trakcie przygotowań do Black Friday cierpi na brak czasu. I tu doskonale sprawdzi się funkcja ReadyToRun, która automatycznie tworzy gotowe do użycia kampanie marketingowe na podstawie zaledwie jednej informacji: adresu URL Twojego sklepu.

Jak to działa? Szczegółowe wyjaśnienie znajdziesz w naszym podcaście. Po krótce – ReadyToRun analizuje ponad 30 cech sklepu – od podstawowych informacji, takich jak polityka prywatności i dane kontaktowe, po elementy wizualne, jak styl, dominujące kolory i czcionka. Wszystko po to, aby zrozumieć unikalny charakter Twojego sklepu i dostosować wiadomości do jego key visual. Dzięki temu rozwiązaniu, nawet jeśli za późno zaczniesz przygotowania do Black Friday, otrzymasz gotowe kampanie, które wymagają jedynie minimalnych poprawek – bez konieczności ręcznego ich ustawiania.

Black Friday a długofalowa strategia z wykorzystaniem AI

Black Friday to bardzo ważne dla e-commerce wydarzenie w roku, ale komunikacja z klientami nie powinna ograniczać się jedynie do tego wyjątkowego czasu. Aby systematycznie zwiększać zyski swojego e-sklepu, potrzebujesz długofalowej strategii marketingowej. Z podcastu dowiesz się, jak AI może Ci w tym pomóc. Poniżej znajdziesz kilka przykładów:

AI to potężne narzędzie, ale to Ty jesteś mózgiem każdej operacji. Wykorzystaj sztuczną inteligencję do zoptymalizowania rutynowych zadań, a swój czas, energię i kreatywność przekieruj na tworzenie unikalnych doświadczeń swoich klientów – w czasie Black Friday i nie tylko.

Chcesz zyskać na czasie i efektywnie przygotować się do Black Friday? Posłuchaj podcastu Shoper Talks#45.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak wyróżnić swój sklep w Black Friday dzięki narzędziom AI?
  • Jak przyspieszyć przygotowania do Black Friday dzięki ReadyToRun?
  • Jak AI pomaga w stałym wzroście sprzedaży?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności