„SEO pomaga nam się wyróżnić”. Sprawdź, jak to robi sklep Berge.pl
Sklep internetowy firmy BERGE ma wszystko dla poszukujących nowoczesnego oświetlenia. Dzięki sprzedaży online i prowadzonym działaniom SEO, jego oferta mogła trafić do dużej liczby klientów.
Firma BERGE zajmuje się importem oraz dystrybucją nowoczesnego oświetlenia w technologii LED i takie też sprzedaje w swoim sklepie internetowym Berge.pl. Piszą o sobie: „Jesteśmy ekspertami od poskramiania ciemności – naszym klientom proponujemy systemy, dzięki którym wnętrze zyskuje wyjątkową oprawę świetlną” i strona ich sklepu tylko to potwierdza.
Żeby łatwiej na nią trafić, sklep Berge.pl skorzystał na platformie Shoper z usługi pozycjonowania.
Po pół roku korzystania z usługi SEO, sklep zanotował 286% wzrostu fraz i 759% wzrostu wyświetleń w organicznych wynikach wyszukiwania.
„Dzięki działaniom SEO wyrażamy cel i przeznaczenie firmy. Pomagają one klientowi znaleźć nasz sklep i najlepszą dla niego ofertę w internecie” – mówi Dawid Mincberger z Berge.pl.
Skąd wziął się pomył na sprzedaż właśnie takiego asortymentu?
Dawid Mincberger, Berge.pl: Pomysł założenia firmy, która dystrybuuje energooszczędne oświetlenie w technologii LED narodził się w 2013 roku. Podążając za trendami, ochroną planety oraz oszczędnościami związanymi z wymianą źródeł światła, zaczęliśmy sprzedawać pierwsze żarówki. Po czym szybko okazało się, że światłem można w bardzo łatwy sposób się „bawić”. Dodaliśmy do oferty pierwsze taśmy LED oraz inne atrakcje świetlne umilające nasze codzienne życie.
Co podoba ci się w prowadzeniu sklepu online najbardziej?
Gdyby nie możliwość sprzedawania online, nasza firma zapewne nie nabrałaby takiego tempa rozwoju, jaki osiągnęliśmy. Dzięki sklepowi internetowemu mogliśmy trafić do bardzo dużej liczby klientów, nie wychodząc przy tym z biura.
Poza działaniami SEO, jak staracie się wyróżnić na tle konkurencji?
Staramy się, aby nie tylko nasza oferta była czas aktualizowana, ale też przejrzysta, a klient był przeprowadzony przez zakup na najwyższym poziomie. Nie zamierzamy odpuszczać, a ciągle zwiększać ofertę i udział w rynku naszej firmy, cały czas budując dobrze kojarzący się brand w internecie.