Z tobą chcę zdobywać świat: historia sklepu Karoliny i Tomka – Growraw.pl
Wspólny sklep internetowy – jak go prowadzić? Jak w nim łączyć życie prywatne z zawodowym? Karolina i Tomek ze sklepu Growraw.pl opowiadają nam o tej miłości – zarówno do siebie, jak i e-commerce’u.

Co było u Was pierwsze: miłość czy sklep internetowy?
Zdecydowanie miłość! Na markę GrowRaw i sklep internetowy przyszedł czas po pięciu latach razem.
Czy łatwo jest Wam łączyć sferę prywatną z zawodową?
Ze względu na zdobyte na tym polu doświadczenie jest łatwiej niż trudniej. Znamy się już 12 lat i tyle samo razem pracujemy, wcześniej w jednej korporacji, a od prawie sześciu lat tworzymy GrowRaw. Można powiedzieć, że docieranie się w tej materii mamy już za sobą. (uśmiech)

Co w Waszym e-biznesie jest dla niej, a co dla niego? Jak dzielicie się obowiązkami?
Podział obowiązków jest zmienny, w zależności od potrzeb. Jednak Karolina zdecydowanie lepiej czuje się w pracy kreatywnej związanej z estetyką oraz sprzedażą. Tomek zaś czuje się jak ryba w wodzie przy produkcji i logistyce.
Gdybyście mogli podsumować – czym jest dla Was wspólny biznes?
To już chyba sposób na życie. Dzięki własnej firmie nasz czas dla rodziny zyskał na elastyczności. Możemy wspólnie planować nasz dzień, nie będąc w „szponach” etatu.
Warto zapamiętać!
- Karolina i Tomek z Growraw.pl opowiadają o miłości do siebie oraz do e-commerce’u.