Ponad 13 mln aktywnych profili, 17 mln odwiedzających – czy jako właściciel sklepu internetowego i biznesu prowadzonego w sieci, na pewno chcesz zignorować te liczby? Statystycznie co trzeci Polak ma konto na Facebooku – nie przegap więc szansy i pokaż się w największym serwisie społecznościowym ze swoją ofertą.
Facebook dla sklepu internetowego oznacza jedno: zasięg!
Shoper pozwala na prowadzenie sklepu internetowego w ramach Faceboooka przy wykorzystaniu dedykowanej do tego aplikacji. Integracja sklepu Shoper z FB umożliwia Ci:
Co zmieni się w sklepie po integracji z Facebookiem?
W Twoim sklepie pojawią się przyciski związane z serwisem społecznościowym:
- „Lubię to” – który pozwala klientom polubić oferowany w Twoim sklepie produkt,
- „Wyślij” – opcja, która umożliwia wysłanie znajomemu informacji o produkcie dostępnym w e-sklepie.
Obydwa elementy pozwalają budować dodatkowy zasięg oraz promować produkty wśród użytkowników serwisu. Według badań rynkowych 70% kupujących kieruje się recenzjami z internetu podczas procesu zakupowego. Sieci społecznościowe, takie jak Facebook są jednym z najważniejszych źródeł opinii i jednocześnie jednym z najbardziej wiarygodnych.
Szczegółowe informacje, jak uaktywnić integrację w sklepie znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.
Aby rozpocząć sprzedaż na Facebooku…
- musisz posiadać prywatne konto na Facebooku (profil imienny),
- uruchomienie sklepu na Facebooku jest możliwe w pakiecie Platynowym oraz Diamentowym, a także w sklepach działających w wariancie licencji samodzielnej,
- główna domena sklepu musi być chroniona certyfikatem SSL. Zamów go już teraz i zacznij sprzedawać na Facebooku.
W naszym Centrum Pomocy znajdziesz jeszcze artykuł, który krok po kroku pomaga przejść całą procedurę zakładania sklepu na Facebooku.
Powodzenia!