Jak zwiększyć sprzedaż? – czyli integracja sklepu internetowego z Facebookiem

Data publikacji: 17 listopada 2014 Ostatnia aktualizacja: 30 marca 2025

Ponad 13 mln aktywnych profili, 17 mln odwiedzających – czy jako właściciel sklepu internetowego i biznesu prowadzonego w sieci, na pewno chcesz zignorować te liczby? Statystycznie co trzeci Polak ma konto na Facebooku – nie przegap więc szansy i pokaż się w największym serwisie społecznościowym ze swoją ofertą.

blog3

Facebook dla sklepu internetowego oznacza jedno: zasięg!

Shoper pozwala na prowadzenie sklepu internetowego w ramach Faceboooka przy wykorzystaniu dedykowanej do tego aplikacji. Integracja sklepu Shoper z FB umożliwia Ci:

  1. Budowanie wiarygodnego sklepu internetowego – dzięki funkcji komentarzy Facebooka pozyskujesz wypowiedzi prawdziwych użytkowników serwisu, które mogą być widoczne nie tylko w sklepie, ale także na osi czasu użytkownika. Dzięki temu jego znajomi i obserwatorzy mają szansę dowiedzieć się o Twoim sklepie. Jako moderator możesz administrować treścią komentarzy.
  2. Prowadzenie działań promocyjnych wśród swoich fanów – integrację możesz wykorzystać również do nagradzania fanów kuponami za zakupy w sklepie, czy też prowadzić inne działania ukierunkowane na ludzi zgromadzonych wokół Twojego sklepu.
  3. Dzięki raportom aktywności użytkowników możesz w pełni ocenić skuteczność Twojego sklepu na Facebooku. Dokładnie widzisz:
    – ilość i wartość zamówień w określonym czasie,
    – ilość rejestracji,
    – najczęściej wybierane formy płatności i dostawy,
    – zamówienia według rodzaju (jednorazowe, powracające).
  4. Znacznie szybsze i łatwiejsze znalezienie produktów z Twojego sklepu z wykorzystaniem wyszukiwarki dostępnej na Facebooku. Dodatkowo produkty polubione przez fanów będą pojawiały się na pierwszych miejscach wyników wyszukania wraz z informacją o tym, kto kliknął “Lubię to”. Zyskujesz tym sposobem bardzo mocny element rekomendacji – tak ważny przy zakupach internetowych.

blog3-prev

Co zmieni się w sklepie po integracji z Facebookiem?

W Twoim sklepie pojawią się przyciski związane z serwisem społecznościowym:

  • „Lubię to” – który pozwala klientom polubić oferowany w Twoim sklepie produkt,
  • „Wyślij” – opcja, która umożliwia wysłanie znajomemu informacji o produkcie dostępnym w e-sklepie.

Obydwa elementy pozwalają budować dodatkowy zasięg oraz promować produkty wśród użytkowników serwisu. Według badań rynkowych 70% kupujących kieruje się recenzjami z internetu podczas procesu zakupowego. Sieci społecznościowe, takie jak Facebook są jednym z najważniejszych źródeł opinii i jednocześnie jednym z najbardziej wiarygodnych.

Szczegółowe informacje, jak uaktywnić integrację w sklepie znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.

Aby rozpocząć sprzedaż na Facebooku…

W naszym Centrum Pomocy znajdziesz jeszcze artykuł, który krok po kroku pomaga przejść całą procedurę zakładania sklepu na Facebooku.

Powodzenia!

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności