Darmowy sklep internetowy podczas okresu testowego
Korzystając z 14-dniowego okresu próbnego na sklep internetowy oraz akceptując Regulamin, zarejestrowałeś miejsce na naszym serwerze wraz z zainstalowanym oprogramowaniem Shoper.
Wiąże się to jednocześnie z wystawieniem i wysłaniem na Twój adres e-mail PRO FORMY, którą możesz opłacić w celu dalszego korzystania ze sklepu – po zakończonym okresie testowym.
Jak działa oraz jak uruchomić darmowy okres próbny dla sklepu?
Po uruchomieniu sklepu internetowego Shoper w ramach okresu próbnego, możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z dostępnych funkcji przez 14 dni.
Aby uruchomić wersję testową sklepu, wystarczy wykonać trzy proste kroki:
W tym samym oknie pod polem do wpisania numeru telefonu znajdziesz tymczasową nazwę sklepu, np.: sklepXXXXXX.shoparena.pl. Jest to tylko testowa nazwa, którą będziesz mógł zmienić w dowolnym momencie.
Pod formularzem możesz zdecydować czy chcesz skorzystać z opcji testowania sklepu 14 dni za darmo czy od razu chcesz opłacić abonament sklepu. Możesz też wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych od Shoper S.A.
Podając podstawowe dane, zarejestrujesz wersję roboczą sklepu, z której możesz korzystać za darmo i bez zobowiązań przez kolejne 14 dni. Po tym okresie możesz z niego zrezygnować lub przedłużyć jego działanie, opłacając wybrany abonament.
Po 14 dniach twój sklep testowy zostanie automatycznie dezaktywowany, a wprowadzone dane utracone. Aby nadal z niego korzystać, musisz opłacić abonament.
Jak opłacić sklep internetowy po darmowym okresie próbnym?
Sklep opłacisz korzystając z dowolnej metody płatności – przelewu tradycyjnego, elektronicznego lub podpinając kartę płatniczą.
- Jak opłacić sklep internetowy Shoper w Panelu klienta?
- Posiadam kupon rabatowy na abonament nowego sklepu – jak go użyć?
Dla twojej wygodny, podpinając kartę płatniczą, możesz aktywować również płatności cykliczne. W przypadku tej opcji, z każdym kolejnym okresem rozliczeniowym środki z twojej karty pobierzemy automatycznie. Po każdym opłaceniu przedłużenia abonamentu sklepu, otrzymasz fakturę VAT.
- Sprawdź cennik sklepów internetowych Shoper – dowiedz się ile zapłacisz za sklep po pierwszym roku.
Jak opłacić sklep do pełnej wersji w trakcie trwania okresu próbnego?
- Okres rozliczeniowy (cena promocyjna dotyczy opłaty za 12-miesięcy z góry) (A)
- Dodatkowe usługi jeśli potrzebujesz (B)
- Pole na kupon rabatowy jeśli posiadasz (C)
- Możesz edytować dane do faktury / rachunku jeśli masz taką potrzebę (D)
- Wybierz metodę płatności (E)
- Kliknij: Opłacam (F), aby sfinalizować płatność
Czy PRO FORMA zobowiązuje do opłaty sklepu podczas okresu próbnego?
Odpowiedni dokument PRO FORMA prześlemy na twój adres e-mail już pierwszego dnia trwania okresu próbnego, ale możesz wykonać opłatę dopiero pod koniec 14-dniowego okresu testowego.
Zignorowanie PRO FORMY i jej nie opłacenie, będzie równoznaczne z rezygnacją z usługi – wyłączeniem serwera i wersji próbnej założonego sklepu. Z korzystania z oprogramowania Shoper możesz zrezygnować w dowolnym momencie, zgodnie z zapisami w Regulaminie.
Dokonanie płatności na podstawie PRO FORMY w terminie nie późniejszym niż koniec okresu próbnego umożliwi uruchomienie sklepu Shoper zgodnie z wybraną wersją abonamentu. Wtedy też zostanie wygenerowana właściwa faktura VAT.
Sklep uruchomiony w wersji próbnej jest w gotowy do użytku. Zachęcamy do wykorzystania okresu próbnego, np. na dodanie produktów, konfigurację modułów graficznych, wypełnienie stron informacyjnych, itp.
Warto zapamiętać!
- Czy 14-dniowy okres próbny sklepu Shoper jest darmowy?
- Co oznacza faktura pro forma wysłana w wiadomości e-mail?