Do kiedy mam ważny abonament i jak mogę go przedłużyć?
Jak sprawdzić do kiedy mam opłacony abonament sklepu?
Loginem jest zawsze kontaktowy adres e-mail, który podawany jest podczas zakładania sklepu (chyba, że został zmieniony później na inny).
Hasło dostępu wysyłane jest w wiadomości e-mail po założeniu sklepu. Jeżeli jednak nim nie dysponujesz, wygeneruj nowe przez kliknięcie przycisku: Zapomniałem hasła.
W kolumnie: Data wygaśnięcia sprawdzisz datę ważności abonamentu dla danej usługi.

Jak opłacić przedłużenie sklepu na kolejny okres abonamentowy?
Z poziomu Panelu klienta możesz opłacić przedłużenie ważności sklepu oraz innych usług, które zakupiłeś w Shoper.
W Panelu klienta możesz też skonfigurować płatności cykliczne do opłacania takich usług jak: sklep, domeny, certyfikat SSL oraz aplikacje.
Dzięki temu nie będziesz musiał martwić się terminowymi płatnościami, gdyż opłaty na przedłużenie abonamentu będą automatycznie pobierane ze wskazanej karty kredytowej.
Przed każdą automatyczną płatnością (w ramach płatności cyklicznych) otrzymasz na swój adres e-mail powiadomienie o zbliżającym się terminie płatności.
Dodawanie kuponu rabatowego podczas opłaty abonamentu za sklep
Instrukcja: jak dodać kupon rabatowy w trakcie opłacania sklepu internetowego?
Warto zapamiętać!
- jak sprawdzić pozostałą ważność abonamentu dla moich usług w Shoper,
- jak opłacać przedłużenie ważności usług na kolejne okresy abonamentowe.