Aplikacja: Facebook Pixel & Dynamic Ads – kampanie remarketingowe (Pixel Facebook)

    Dzięki aplikacji przygotujesz kampanię remarketingową adresowaną do wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili twoją stronę lub przeglądali konkretne produkty. Aplikacja wyśle do Facebooka informacje o akcjach wykonanych przez konkretnego użytkownika i dopasuje do niego kreacje reklamowe z wcześniej zdefiniowanych przez ciebie wzorów. Z aplikacją Facebook Pixel & Dynamic Ads możesz zintegrować twój sklep internetowy z kodem traktującym Facebooka oraz pobrać link z plikiem XML, do wykorzystania w dynamicznych reklamach produktowych.

    Instalacja aplikacji

    1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu
    2. Przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Aplikacje
    3. Znajdź aplikację Facebook Pixel & Dynamic Ads a następnie kliknij ZAINSTALUJ
      Facebook - online store
    4. Zapoznaj się z działaniem aplikacji, zaakceptuj regulamin usługi App Store i kliknij Instaluj
      Facebook - online store

    Konfiguracja aplikacji

    1. Przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Moje aplikacje
    2. Kliknij w ikonę konfiguracji aplikacji
      Facebook - online store
    3. W tym miejscu wklej Pixel ID pobrany z Facebooka i zapisz

      Przed konfiguracją aplikacji upewnij się, że uruchomiony został moduł Facebook Catalog Feed. Moduł uruchomisz w Dodatki i integracje > Inne integracje > Facebook Catalog Feed

      Facebook - online store

    Pomocne informacje

    1. Zanim uruchomisz swoją kampanię upewnij się, że reklamowane produkty będą zgodne z polityka reklamową Facebooka: kliknij
    2. Aby uruchomić reklamę będziesz potrzebować:
      • Stronę na Facebooku z dostępem administracyjnym
      • Konto Business Manager: kliknij
      • Konto reklamowe na Facebooku
    3. Więcej informacji na temat uruchamiania reklamy dynamicznej znajdziesz pod adresem: kliknij

    Jak utworzyć katalog produktów?

    1. W witrynie business.facebook.com najedź na pozycję Ustawienia firmowe
    2. W zakładce Ustawienia firmy wybierz opcję menu Katalogi produktów i kliknij Dodaj nowy katalog produktów
    3. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie
    4. W trakcie konfiguracji należy podać adres URL do pliku z XML z katalogiem produktów. Znajdziesz go w panelu administracyjnym sklepu, w Zwiększaj sprzedaż > Porównywarki cen, na pozycji numer 13
      Facebook - online store

      Pamiętaj, że produkty ze sklepu znajdą się w pliku gdy będą aktywne, będą miały wybranego producenta oraz określony termin wysyłki. Elementy te ustawisz w edycji produktów w Obsługa sklepu > Produkty.

    Gdzie mogę znaleźć swój pixel konwersji?

    1. Zaloguj się na swoje konto w Facebook Business Manager
    2. Otwórz link: kliknij
    3. Pixel ID będzie widoczny w środkowej części strony