Aplikacja Facebook Pixel & Dynamic Ads – kampanie remarketingowe (Pixel Facebook)

Dzięki aplikacji przygotujesz kampanię remarketingową adresowaną do wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili twoją stronę lub przeglądali konkretne produkty. Aplikacja wyśle do Facebooka informacje o akcjach wykonanych przez konkretnego użytkownika i dopasuje do niego kreacje reklamowe z wcześniej zdefiniowanych przez ciebie wzorów. Z aplikacją Facebook Product Ads będziesz mógł zintegrować twój sklep internetowy z kodem traktującym Facebooka oraz pobrać link z plikiem XML, który będziesz mógł użyć w dynamicznych reklamach produktowych.

Jak zainstalować aplikację?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.

  2. Przejdź do zakładki “Aplikacje > Aplikacje”.

  3. Znajdź aplikację Facebook Pixel & Dynamic Ads a następnie kliknij w ikonę “Zainstaluj”.

    Facebook - online store
  4. Zapoznaj się z działaniem aplikacji, zaakceptuj regulamin usługi App Store i kliknij Instaluj.

    Facebook - online store

Gdzie skonfigurować apikację?

  1. Przejdź do zakładki “Aplikacje > Moje aplikacje”.

  2. Kliknij w ikonę aplikacji.

    Facebook - online store
  3. Tu właśnie należy podać Pixel ID pobrany z Facebooka

    Przed konfiguracją aplikacji upewnij się, że uruchomiony został moduł Facebook Catalog Feed. Moduł należy uruchomić w Konfiguracja > Integracje > Inne > Facebook Catalog Feed

    Facebook - online store

Pomocne Informacje

  1. Zanim uruchomisz swoją kampanię upewnij się, że reklamowane produkty będą zgodne z polityka reklamową Facebooka:
    kliknij

  2. Aby uruchomić Twoją reklamę będziesz potrzebował:

    • Stronę na Facebooku z dostępem administracyjnym

    • Konto Business Manager
      kliknij

    • Konto reklamowe na Facebooku

  3. Więcej informacji na temat uruchamiania reklamy dynamicznej znajdziesz pod adresem:
    kliknij

Jak utworzyć katalog produktów?

  1. W witrynie business.facebook.com najedź na pozycję Ustawienia firmowe.

  2. W zakładce Ustawienia firmy wybierz opcję menu Katalogi produktów i kliknij Dodaj nowy katalog produktów.

  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

  4. W trakcie konfiguracji należy podać adres URL do pliku z XML z katalogiem produktów. Znajdziesz go w panelu administracyjnym sklepu, w Konfiguracja —> Integracje —> Porównywarki cen, na pozycji numer 11

    Facebook - online store

    Pamiętaj, że produkty ze sklepu znajdą się w pliku gdy będą aktywne, będą miały wybranego producenta oraz określony termin wysyłki. Elementy te ustawisz w edycji produktów w Asortyment —> Produkty.

Gdzie mogę znaleźć swój piksel konwersji?

  1. Zaloguj się na swoje konto w Facebook Business Manager.

  2. Otwórz link:
    kliknij

  3. Pixel ID będzie widoczny w środkowej części strony.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂