Aplikacja: Firmao
Aplikacja integruje dane kontrahentów (ich dane kontaktowe, zakupy), którzy dokonali z Tobą transakcji na platformie zakupowej Shoper.pl i są automatycznie przenoszeni do systemu Firmao. Pełną obsługę klientów możesz z łatwością prowadzić bezpośrednio z systemu Firmao.
Dzięki integracji ze skrzynką e-mail utrzymanie stałego kontaktu z klientem jest dziecinnie proste. Ponadto w systemie Firmao w kilka sekund utworzysz fakturę i wyślesz ją bezpośrednio do klienta. W Firmao możesz kilkoma kliknięciami stworzyć atrakcyjne wizualnie oferty oraz zamówienia.
Firmao umożliwia Ci prowadzenie magazynu oraz wystawianie wszystkich dokumentów magazynowych. Dzięki integracji pomiędzy wszystkimi modułami zachowasz porządek i ciągłość wszystkich procesów w systemie. Sprawdź jak system Firmao wraz z Shoper.pl zoptymalizuje działanie Twojego sklepu i zarządzanie Twoją firmą.
Możesz w jednym miejscu:
- korzystać z rozbudowanego systemu CRM
- pobierać zamówienia i wystawiać do nich faktury każdego rodzaju
- importować zamówienia, ewidencjonować je oraz stworzyć proces realizacji
- planować konkretne kroki niezbędne do realizacji i podzielić je zarówno na konkretne etapy czasowe jak i na konkretnych pracowników
- zmierzyć czas pracy pracowników nad konkretnym zamówieniem co pozwala na dokładniejsze mierzenie kosztów oraz norm
Instalacja aplikacji
- W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Aplikacje
- Wyszukaj aplikację Firmao, a następnie kliknij Zainstaluj
- Po akceptacji regulaminu Appstore kliknij Instaluj
- Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce Dodatki i integracje > Moje aplikacje. Kliknij w ikonę konfiguracji
Konfiguracja aplikacji
Szczegółowa instrukcja obsługi aplikacji znajduje się tutaj.