Jak dodać (utworzyć) grupę klientów

Po stworzeniu grup klientów można:

  • dodać konkretnej grupie stały rabat
  • stworzyć kupony rabatowe dla wybranej grupy klientów
  • łatwiej prowadzić marketing poprzez wiadomości e-mail
  1. Aby stworzyć grupę klientów przejdź do Klienci > Grupy klientów
  2. Kliknij w przycisk Dodaj grupę klientów
    Przycisk dodaj - grupę produktów
  3. Wprowadź nazwę grupy, ewentualny stały rabat, zdecyduj, czy nowi klienci mają automatycznie trafiać do tej grupy i kliknij w przycisk  Zapisz
    Formularz tworzenia grupy klientów

Następnie trzeba dodać klientów do grupy. Aby to zrobić należy wejść w edycję konkretnego klienta i w danych podstawowych przypisać go do wybranej grupy. Instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂