Wypróbuj za darmo

    Jak dodać (utworzyć) grupę klientów

    Po stworzeniu grup klientów można:

    • dodać konkretnej grupie stały rabat
    • stworzyć kupony rabatowe dla wybranej grupy klientów
    • łatwiej prowadzić marketing poprzez wiadomości e-mail
    1. Aby stworzyć grupę klientów przejdź do Obsługa sklepu > Grupy klientów
    2. Kliknij w przycisk Dodaj grupę klientów
      Przycisk dodaj - grupę produktów
    3. Wprowadź nazwę grupy, ewentualny stały rabat, zdecyduj, czy nowi klienci mają automatycznie trafiać do tej grupy i kliknij w przycisk  Zapisz
      Formularz tworzenia grupy klientów

    Następnie trzeba dodać klientów do grupy. Aby to zrobić należy wejść w edycję konkretnego klienta i w danych podstawowych przypisać go do wybranej grupy. Instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności