Zarządzanie produktami cyfrowymi
- Jak utworzyć produkt cyfrowy?
- Gdzie znajdę ogólną konfigurację produktów cyfrowych?
- Jak skonfigurować płatność i dostawę dla produktów cyfrowych?
- W jaki sposób klient sklepu pobiera produkt cyfrowy?
- Klient sklepu twierdzi, że nie otrzymał produktu cyfrowego
- Wideo: dodaj produkty w interfejsie do zarządzania sklepem Shoper
- Instrukcje konfiguracji produktu cyfrowego w Panelu administracyjnym sklepu
Oprogramowanie Shoper umożliwia sprzedaż produktów cyfrowych o dowolnym formacie, np. e-booków, audiobooków, oprogramowania czy muzyki, dodanych na serwer sklepu, lub dostępnych pod linkiem pochodzącym z zewnętrznego systemu.
Proces zakupu produktu cyfrowego jest w pełni zautomatyzowany i nie wymaga od ciebie dodatkowych działań.
Tworzenie produktu cyfrowego
Konfiguracja produktów cyfrowych
Konfigurację sprzedaży produktów cyfrowych znajdziesz w Panelu administracyjnym sklepu: Ustawienia (A) > Produkty (B) > Ustawienia produktów (C) > Produkty cyfrowe (D).
- Więcej informacji: konfiguracja ustawień produktów cyfrowych
Konfiguracja płatności i dostawy dla produktów cyfrowych
Przejdź do zakładki Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy dostawy (C) . Jeżeli sprzedajesz w sklepie tylko produkty cyfrowe, wystarczy że skonfigurujesz wybraną przez ciebie metodę płatności dostępną dla klienta, a jako formę dostawy utworzysz (D) np.: Przesyłka elektroniczna.
- Więcej informacji: konfiguracja metod płatności i form dostawy produktów cyfrowych
Pobieranie produktu cyfrowego przez klienta sklepu Shoper
Jeżeli klient dokonuje zakupu bez rejestracji, musi kliknąć: link do pobrania pliku produktu cyfrowego bezpośrednio w wiadomości e-mail wysyłającej pliki, jaką otrzymał po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
Kliknięcie linku spowoduje pobieranie zakupionego pliku produktu cyfrowego na dysk lokalnego urządzenia lub przeniesienie do zewnętrznego systemu w przypadku linku produktu cyfrowego.
- Więcej informacji: pobieranie produktu cyfrowego przez klienta sklepu Shoper
Przykładowy widok e-maila z linkiem do pobrania produktu cyfrowego:
Co zrobić, gdy klient sklepu nie otrzymał produktu cyfrowego?
Jeżeli klient twierdzi, że nie otrzymał wiadomości z zakupionymi produktami cyfrowymi, to sprawdź informacje w tym artkule: klient sklepu nie otrzymał produktu cyfrowego
Wideo: asortyment i dodawanie produktów w sklepie Shoper
Sprawdź film wyjaśniający dodawanie produktów w sklepie Shoper.
Powiązane artykuły nt. sprzedaży produktów cyfrowych w Shoper
Może zainteresować cię również poniższy artykuł Centrum pomocy związany z aplikacją do sprzedaży produktów cyfrowych:
Warto zapamiętać!
- Jak dodać produkt cyfrowy w Panelu administracyjnego sklepu?
- Co można ustawić w sprzedaży produktów cyfrowych?
- Jaką wybrać metodę płatności i dostawę dla produktu cyfrowego?
- Jak klient pobiera zakupiony produkt cyfrowy?
- Czy wiadomość e-mail z produktem cyfrowym dotarła do klienta?
- Wideo poradnik: jak zarządzać asortymentem sklepu na platformie Shoper?
- Jakie aplikacje pomagają w sprzedaży produktów cyfrowych w sklepie?