Jak dodać klienta z poziomu Panelu administracyjnego sklepu?

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 27 listopada 2024

Klienci standardowo sami zakładają swoje konta przez formularz na stronie sklepu.

Są jednak sytuacje w których administrator musi dodać nowego klienta własnoręcznie np. podczas składania zamówienia telefonicznego przez danego klienta po raz pierwszy. W takiej sytuacji postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Dodanie nowego klienta w Panelu administracyjnym sklepu

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do menu: Obsługa sklepu (A) > Klienci (B) i kliknij przycisk: DODAJ KLIENTA (C).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodawanie klienta
Rys 1. Utwórz ręcznie konto dla klienta za pośrednictwem Panelu administracyjnego sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodawanie klienta
Rys 1. Utwórz ręcznie konto dla klienta za pośrednictwem Panelu administracyjnego sklepu.
Wypełnij formularz oraz kliknij przycisk: ZAPISZ.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodaj klienta > Formularz
Rys 2. Aby utworzyć klienta, należy wypełnić odpowiedni formularz w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodaj klienta > Formularz
Rys 2. Aby utworzyć klienta, należy wypełnić odpowiedni formularz w Panelu administracyjnym sklepu.
Z menu pionowego po lewej stronie wybierz zakładkę: Dane kontaktowe (A), a następnie aby dodać adres klienta kliknij przycisk: DODAJ ADRES (B).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodaj klienta > Dane kontaktowe
Rys 3. Przejdź do zakładki: Dane kontaktowe i wprowadź domyślny adres klienta.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodaj klienta > Dane kontaktowe
Rys 3. Przejdź do zakładki: Dane kontaktowe i wprowadź domyślny adres klienta.
Wypełnij formularz oraz kliknij przycisk: ZAPISZ.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodaj klienta > Dane kontaktowe > Adres
Rys 4. Dodawanie domyślonego adresu klienta do wysyłki.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Dodaj klienta > Dane kontaktowe > Adres
Rys 4. Dodawanie domyślonego adresu klienta do wysyłki.

Chcesz, aby Twój sklep internetowy osiągnął wysokie pozycje w wyszukiwarkach? Wykorzystaj moc Shoper SEO i już dziś umów się na bezpłatną konsultację dotyczącą pozycjonowania strony.

Aktualizacja danych logowania klienta w Panelu administracyjnym sklepu

Administrator po zalogowaniu do Panelu administracyjnego sklepu ma możliwość wyszukania konta zarejestrowanego klienta w celu jego edycji (np. zmiana hasła dostępu).

Edycja danych klienta w zamówieniu

W pewnych sytuacjach, administrator musi ręcznie dodać lub zamienić dane klienta na zamówieniu. Aby to zrobić, należy postępować według instrukcji podanej poniżej:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dodać nowego klienta do bazy przez Panel administracyjny sklepu?
  • Jak pomóc klientowi zmienić hasło do jego konta w sklepie?
  • Jak zaktualizować dane klienta w zamówieniu?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności