Jak dodać, zakupić lub zmienić domenę dla sklepu internetowego?
Domena sklepu, to adres sklepu widoczny w przeglądarce internetowej. Każdy sklep może być widoczny pod kilkoma domenami – istnieje możliwość podpięcia wielu domen do jednej wersji językowej lub do różnych wersji językowych sklepu.
Więcej informacji o tym jak podpiąć domenę do wybranej wersji językowej sklepu znajdziesz w artykule: Dodawanie domeny do wskazanej wersji językowej.
Edycja strefy DNS domeny (zarówno zakupionej w Shoper, jak i u zewnętrznego dostawcy) jest dostępna od razu po dodaniu domeny do Panelu administracyjnego sklepu, jeszcze przed jej rozpropagowaniem.
Dzięki takiej możliwości możesz od razu np. skonfigurować ustawienie skrzynek pocztowych, przez co minimalizujesz czas oczekiwania na ich prawidłowe działanie.
Przetestuj dostępne funkcje i załóż darmowy sklep internetowy w ramach 14-dniowego okresu próbnego. Sprawdź bezpłatnie i bez ograniczeń możliwości platformy Shoper.
Podpinanie własnej domeny do sklepu internetowego Shoper
Zmiana serwerów DNS (propagacja) trwa około 24 godziny, dlatego przed zmianą głównego adresu sklepu, upewnij się, że nowa domena działa już prawidłowo.
Jeżeli planujesz dodać kolejną domenę, powtórz czynności z powyższej instrukcji.
Zakup domeny w Panelu administracyjnym sklepu
Wideo: domeny w sklepie internetowym Shoper
Zobacz film nt. domen oraz certyfikatów SSL w sklepach Shoper.
Warto zapamiętać!
- Jak dodać własną domenę internetową w Panelu administracyjnym sklepu?
- Jak kupić nową domenę dla sklepu internetowego Shoper?
- Wideo poradnik: prezentacja najważniejszych ustawień domen internetowych