Płatności Shoper – konfiguracja

Aktywacja sposobu płatności: „Płatności Shoper”

Od wersji 5.7.6 – Usługa Płatności Shoper umożliwia dokonywanie płatności elektronicznych za pomocą kart płatniczych VISA oraz MasterCard.

Warunkiem aktywacji płatności jest posiadanie w sklepie regulaminu sklepu, wzbogaconego zapisami przesłanymi przez operatora płatności (firmę Blue Media) w toku ich aktywacji.

  1. Przejdź do zakładki Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności
  2. Wciśnij przycisk “Aktywuj” z zakładki “Płatności Shoper”
    Aktywacja formy Płatności Shoper
  3. Wprowadź poprawne dane do formularza

    Pamiętaj, że wprowadzane dane muszą się zgadzać z stanem rzeczywistym. Błędne wprowadzenie danych może skomplikować proces weryfikacji “Płatności Shoper”.

    UWAGA: Bardzo ważne jest wskazanie aktywnie używanego maila kontaktowego – operator płatności z pewnością nawiąże z Państwem kontakt mailowy właśnie na wskazany adres.

    Pamietaj, dane z przelewu weryfikacyjnego na kwotę 5 zł muszą być zgodne z danymi zapisanymi przez Ciebie w formularzu poniżej. W przypadku niezgodności danych nie będziesz mógł korzystać z Płatności Shoper. Kwota aktywacyjna jest bezzwrotna.

    Formularz rejestracji usługi - Płatności Shoper
    Formularz rejestracji usługi - Płatności Shoper
  4. Kliknij w link aktywacyjny, aby przejść do okna weryfikacji konta bankowego
    Weryfikacja sklepu - Płatności Shoper
  5. Aby zweryfikować podany w formularzu zgłoszeniowym numer konta bankowego, należy wykonać przelew aktywacyjny w kwocie 5 zł, za pośrednictwem dokładnie tego samego konta bankowego. Wpłacona kwota nie jest zwracana nadawcy.
    Wybór banku - Płatności Shoper

    Z powyższej listy banków wybierz swojego operatora. W przypadku braku wymaganego banku na liście, wybierz opcję “Mam konto w innym banku”. Następnie postępuj zgodnie z wskazówkami wyświetlanymi w po szczególnych etapach płatności.

  6. Błędna weryfikacja konta bankowego, poskutkuje komunikatem:
    Aktywacja Płatności Shoper

    W przypadku niepoprawnej weryfikacji, należy zmienić dane osobowe. Upewnij się, że dane zawarte w formularzu “Płatności Shoper” są identyczne jak w koncie z którego wysłany został przelew aktywacyjny.

    W trakcie oczekiwania na weryfikacje sklep nie może zostać przez Państwa wyłączony.

    Graficzny baner informujący o płatnościach Shoper, którego umieszczenie w sklepie jest jednym z warunków ich aktywacji, otrzymają Państwo w wiadomości e-mail od operatora płatności już po uruchomieniu procesu ich aktywacji.

    Po poprawnym zweryfikowaniu “ Płatności Shoper ”, po przejściu do zakładki Konfiguracja > Sprzedaż & Dostawy > Płatności, pojawią się nam one jako przelew natychmiastowy, gotowy do edycji.
    Zmiana danych - Płatności Shoper

    Proszę pamiętać o konieczności ustawienia aktywności płatności na “Tak” oraz wskazanie waluty – polskiego złotego jako waluty aktywnej

  1. Aby zmienić dane, należy przejść do zakładki Ustawienia > Płatności ShoperZmiana danych - Płatności Shoper

Płatności kartami wymagają osobnej aktywacji, podobnie jak obsługa zwrotów i dodawanie transakcji.

Informacja na temat banków oraz kart płatniczych, dostępnych w usłudzę Płatności Shoper dostępna pod adresem:
Kliknij tutaj

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂