Storefront Data publikacji: 27 maja 2025 Aktualizacja: 27 maja 2025

Aplikacja: Ceneo Zaufane Opinie

Obszar działania: Koszyk sklepowy

Aplikacja działa w technologii Storefront

Czym jest Aplikacja: Ceneo Zaufane Opinie

Ta darmowa aplikacja, umożliwia integrację platformy Shoper (w technologii Storefront) z systemem Ceneo Zaufane Opinie. System pozwala na samoczynne gromadzenie recenzji od osób, które nabyły produkty w Twoim sklepie internetowym. Wiarygodne komentarze podnoszą renomę Twojego sklepu oraz motywują kolejnych konsumentów do realizacji transakcji.

Profity płynące z synchronizacji z Ceneo Zaufane Opinie:

Ceneo Zaufane Opinie stanowi drogę do powodzenia Twojego sklepu na platformie Shoper:

  • Wzrost zaufania do marki oraz jej ugruntowana wiarygodność.
  • Ulepszenie postrzegania sklepu z perspektywy klientów.
  • Podniesienie efektywności sprzedaży i zwiększenie liczby sfinalizowanych transakcji.
  • Gromadzenie wartościowych opinii i sugestii bezpośrednio od nabywców.

Jak zainstalować aplikację Ceneo Zaufane Opinie?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje > Aplikacje.

Wyszukaj aplikację: Ceneo Zaufane Opinie, a następnie kliknij przycisk: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ.
Instalacja aplikacji Ceneo Zaufane Opinie z poziomu panelu sklepu Shoper
Rys 1. Zainstaluj aplikację Ceneo Zaufane Opinie
Instalacja aplikacji Ceneo Zaufane Opinie z poziomu panelu sklepu Shoper
Rys 1. Zainstaluj aplikację Ceneo Zaufane Opinie
Po akceptacji regulaminu App Store kliknij przycisk: Instaluj
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Instalacja
Rys 2. Zaakceptuj regulamin aplikacji i kliknij: Instaluj
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Instalacja
Rys 2. Zaakceptuj regulamin aplikacji i kliknij: Instaluj

Jak skonfigurować aplikację Ceneo Zaufane Opinie w szablonie Storefront?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Wygląd i treści (A) > Dodatkowe pola formularzy (B) i kliknij: DODAJ DODATKOWE POLE FORMULARZA (C).
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Dodatkowe pola formularza
Rys 3. Kliknij: Dodaj dodatkowe pole formularza
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Dodatkowe pola formularza
Rys 3. Kliknij: Dodaj dodatkowe pole formularza
Uzupełnij formularz:Dodaj nowe pole typu: pole wyboru – checkbox (A) do zamówienia (B). Natomiast w polu: Opis (C) wklej następujący komunikat:
  • W polu: Typ, wybierz: pole wyboru checkbox (A)
  • W polu: Dodatkowe pole do, wybierz: zamówienia (B)
  • W sekcji: POKAZUJ W, zaznacz wszystkie opcje (C)
  • W polu: Nazwa, podaj wewnętrzną nazwę formularza (D)
  • W polu: Opis, wklej treść komunikatu (E)
  • Zaznacz aktywność formularza (F)
  • Kliknij: ZAPISZ (G)

Treść komunikatu (E):
W celu wysłania drogą elektroniczną ankiet badających satysfakcję klientów z dokonanych zakupów w sklepie w ramach programu „Zaufane Opinie” wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych, w tym adresu e-mail oraz informacji o dokonanym zakupie w sklepie [ ], spółce Ceneo.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-202 Wrocław, ul. Legnicka 48A oraz ich przetwarzanie przez Ceneo.pl.

Dodawanie treści zgody do formularza, pozwalającej na zbieranie opinii dla Ceneo Zaufane Opinie w sklepie Shoper
Rys 4. Dodaj treść zgody zezwalającej na zbieranie opinii
Dodawanie treści zgody do formularza, pozwalającej na zbieranie opinii dla Ceneo Zaufane Opinie w sklepie Shoper
Rys 4. Dodaj treść zgody zezwalającej na zbieranie opinii
Po zapisaniu zmian zobaczysz jakie: ID zostało nadane dla nowego pola – zapamiętaj je.
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Dodatkowe pola formularzy > Dodawanie nowego pola > ID
Rys 5. Przykładowe ID dla utworzonego pola formularza
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Dodatkowe pola formularzy > Dodawanie nowego pola > ID
Rys 5. Przykładowe ID dla utworzonego pola formularza
W panelu sklepu przejdź do: Wygląd i treści (A)  > Wygląd sklepu (B) > Obecny szablon graficzny (aktywny musi być szablon Storefront) (C) > Szczegóły szablonu (D) > kliknij: Edytuj Układ i Styl Szablonu (E).
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny > Edytuj układ i styl szablonu
Rys 6. Uruchom Shoper Visual Editor
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny > Edytuj układ i styl szablonu
Rys 6. Uruchom Shoper Visual Editor
W panelu Shoper Visual Editor przejdź do: Pop-upy i dodatki (A) i kliknij: Integracja Ceneo Zaufane Opinie (B).
Moduł Zaufanych Opinii W Shoper Visual Editor w zakładce Popupy i dodatki
Rys 7. W zakładce: Pop-upy i dodatki kliknij: Integracja Ceneo Zaufane Opinie
Moduł Zaufanych Opinii W Shoper Visual Editor w zakładce Popupy i dodatki
Rys 7. W zakładce: Pop-upy i dodatki kliknij: Integracja Ceneo Zaufane Opinie
W konfiguracji moduł masz do dyspozycji:
  • Pole: Ceneo GUID – identyfikator nadany po zarejestrowaniu w programie Zaufane Opinie (A)
  • Pole: Po ilu dniach wysłać ankietę (B)
  • Możliwość przeniesienia konfiguracji (liczby dni do wysłania ankiety) do panelu Ceneo (C)
  • Pole: ID pola wyboru –  wklej ID pola formularza odnośnie przetwarzania danych, ustawiony w poprzednich krokach (D)
  • Kliknij: ZAPISZ I OPUBLIKUJ (E)
Konfiguracja modułu: Integracja Ceneo Zaufane Opinie w Shoper Visual Editor
Rys 8. Uzupełnij dane i zapisz zmiany
Konfiguracja modułu: Integracja Ceneo Zaufane Opinie w Shoper Visual Editor
Rys 8. Uzupełnij dane i zapisz zmiany
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak działa aplikacja Ceneo Zaufane Opinie?
  • Jak zainstalować aplikację Ceneo Zaufane Opinie?
  • Jak skonfigurować aplikację Ceneo Zaufane Opinie?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności