Storefront

Aplikacja: Dostępność w sklepie stacjonarnym

Data publikacji: 17 października 2023 Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2025

Obszar działania aplikacji Dostępność w sklepie stacjonarnym: Karta produktu.

Aplikacja działa w szablonie w starej technologii oraz w Storefront.

Na co pozwala aplikacja Dostępność w sklepie stacjonarnym?

Aplikacja Dostępność w sklepie stacjonarnym to niezbędne narzędzie dla współczesnych sklepów internetowych.

Umożliwia klientom sprawdzenie dostępności produktów w Twoich sklepach stacjonarnych. Dzięki tej aplikacji unikniesz niezadowolenia klientów z braku dostępności produktu.

Najważniejsze funkcje aplikacji Dostępność w sklepie stacjonarnym

  • import stanów magazynowych produktów z pliku CSV,
  • wprowadzanie manualnie stanów magazynowych w produktach,
  • klienci mogą sprawdzić dostępność produktów w Twoich sklepach stacjonarnych,
  • wyświetla szczegółowe informacje o sklepach stacjonarnych,
  • filtrowanie sklepów stacjonarnych po miejscowościach.

Aplikacja nie wykorzystuje funkcjonalności magazynów dostępnej w sklepie Shoper. Stany magazynowe w sklepach stacjonarnych nie są wliczane do stanów magazynowych produktów w sklepie internetowym, więc nie ma możliwości ich zakupu online.

Instalacja aplikacji Dostępność w sklepie stacjonarnym

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
W zakładce: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) wyszukaj aplikację: Dostępność w sklepie stacjonarnym i kliknij przycisk: BEZPŁATNIE TESTUJ PRZEZ 14 DNI (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Dostępność w sklepie stacjonarnym
Rys 1. Wypróbuj aplikację do sprawdzania dostępności produktu w sklepie stacjonarnym.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Dostępność w sklepie stacjonarnym
Rys 1. Wypróbuj aplikację do sprawdzania dostępności produktu w sklepie stacjonarnym.
Zaakceptuj regulaminy (A) i kliknij przycisk: Instaluj (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Dostępność w sklepie stacjonarnym > Instalacja
Rys 2. Zapoznaj się z działaniem aplikacji dla sklepów internetowych i zainstaluj ją w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Dostępność w sklepie stacjonarnym > Instalacja
Rys 2. Zapoznaj się z działaniem aplikacji dla sklepów internetowych i zainstaluj ją w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Po instalacji przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B) i wyszukaj: Dostępność w sklepie stacjonarnym, a następnie kliknij przycisk konfiguracji (C) pokazany na obrazku poniżej.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Dostępność w sklepie stacjonarnym
Rys 3. Aktywuj funkcję sprawdzania dostępności produktu w sklepie stacjonarnym na stronie sklepu internetowego.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Dostępność w sklepie stacjonarnym
Rys 3. Aktywuj funkcję sprawdzania dostępności produktu w sklepie stacjonarnym na stronie sklepu internetowego.

Dodatkowe materiały informacyjne

Szczegółowa instrukcja obsługi aplikacji znajduje się w tym miejscu: Dokumentacja użytkownika – Dostępność w sklepie stacjonarnym.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Do czego służy dodatkowe narzędzie – Dostępność w sklepie stacjonarnym?
  • Co umożliwia aplikacja Dostępność w sklepie stacjonarnym?
  • Jak pobrać aplikację Dostępność w sklepie stacjonarnym z poziomu Panelu administracyjnego sklepu?
  • Jakie inne materiały pomocą Ci w obsłudze narzędzia Dostępność w sklepie stacjonarnym?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności