Aplikacja: Fakturownia
Obszar działania aplikacji Fakturownia – prosty program do faktur dla Twojego sklepu: Panel administracyjny sklepu.
- Na co pozwala aplikacja Fakturownia?
- Jak zainstalować aplikację Fakturownia – prosty program do faktur dla Twojego sklepu?
- Konfiguracja aplikacji Fakturownia – prosty program do faktur dla Twojego sklepu
- Jak dostosować integrację z systemem Fakturownia z potrzebami sklepu?
- Dodatkowe materiały informacyjne
- Wideo: integracja systemu Fakturownia z platformą Shoper
Na co pozwala aplikacja Fakturownia?
Aplikacja Fakturownia automatyzuje proces wystawiania faktur i paragonów do zamówień w Twoim sklepie internetowym na platformie Shoper. Główna funkcja integracji to automatyczne generowanie faktur na podstawie opłaconych zamówień w sklepie internetowym. Dodatkowo Fakturownia może automatycznie wysłać fakturę do klienta, a także bezpiecznie ją przechować dla potrzeb księgowych.
Aby zacząć korzystać z integracji należy posiadać konto w systemie Fakturownia oraz wykonać kilka prostych kroków w celu połączenia obydwu systemów.
Instalacja aplikacji Fakturownia – prosty program do faktur dla Twojego sklepu


Jak skonfigurować aplikację Fakturownia – prosty program do faktur dla Twojego sklepu?
Integracja wymaga posiadania konta w systemie Fakturownia.


Ustawienia integracji sklepu z systemem Fakturownia
Dostosowanie integracji z systemem Fakturownia do specyfiki Twojego sklepu internetowego jest prostsze niż myślisz. Wystarczy, że przejdziesz do zakładki Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Fakturownia > Ustawienia i skonfigurujesz ustawienia swojej integracji.

Dostęp do ustawień uzyskasz także bezpośrednio w Twoim koncie Fakturowni, przechodząc do zakładki Ustawienia > Aplikacje/Dodatki > Shoper > Ustawienia.

Ustawienia generowania dokumentów Fakturownia

Dane wystawcy faktury pokrywają się z danymi, jakie sprzedawca wprowadził bezpośrednio w zakładce Ustawienia > Dane firmy w Fakturowni
Aktualizacja i zmiana danych sprzedawcy w panelu Fakturowni nie ma wpływu na dane ustawione w sklepie Shoper.




Gdy zaznaczysz opcję wysyłania dokumentu do klienta, pole z nr NIP stanie się niedostępne do edycji. Aby zmienić nr NIP, należy ustawić opcję wysyłania dokumentu do klienta jako nieaktywną.
Ustawienia synchronizacji magazynów w Fakturowni
Jeśli chcesz, możesz skorzystać z podstawowej synchronizacji magazynów (A). Włączenie tej opcji spowoduje jednostronną synchronizację stanów produktów, względem magazynu w Fakturowni.
W tej zakładce możesz wybrać m.in. sposób łączenia produktów, ujednolicenie cen, czy wybrać odpowiedni magazyn. Najedź kursorem na literkę „i” przy wybranym ustawieniu (B), aby dowiedzieć się więcej.

Jeśli chcesz dokonać początkowej synchronizacji wszystkich produktów, kliknij: Synchronizuj produkty z Fakturownią. Kolejne synchronizacje będą odbywać się automatycznie.

Na sam koniec nie zapomnij zapisać swoich ustawień, klikając: Zapisz
Z panelu Ustawień aplikacji, możesz także zobaczyć status realizacji dokumentów sprzedaży do Twoich zamówień.

Dodatkowe materiały informacyjne
Więcej informacji na temat obsługi znajdziesz w: Instrukcja do aplikacji Shoper vs. Fakturownia.
Wideo: integracja systemu Fakturownia z platformą Shoper
Obejrzyj film instruktażowy jak zintegrować system Fakturownia z platformą Shoper na YouTube.
Poznaj zaawansowane systemy ERP, które pomagają zarządzać sprzedażą, księgowością i magazynem w sklepie internetowym.
Warto zapamiętać!
- Co zyskasz z programem do faktur dla e-sklepu Shoper?
- Jak zainstalować moduł Fakturownia na platformie Shoper?
- Jak połączyć sklep Shoper z kontem Fakturowni?
- Jak zmienić ustawienia w aplikacji Fakturownia – prosty program do faktur dla Twojego sklepu?
- Jakie inne materiały pomocą Ci w integracji sklepu z Fakturownią?
- Wideo poradnik: jak zweryfikować działanie integracji z systemem Fakturownia?