Aplikacja: Firmao
Do czego służy aplikacja Firmao?
Aplikacja integruje dane kontrahentów (ich dane kontaktowe, zakupy), którzy dokonali z Tobą transakcji na platformie zakupowej Shoper.pl i są automatycznie przenoszeni do systemu Firmao. Pełną obsługę klientów możesz z łatwością prowadzić bezpośrednio z systemu Firmao.
Dzięki integracji ze skrzynką e-mail utrzymanie stałego kontaktu z klientem jest dziecinnie proste. Ponadto w systemie Firmao w kilka sekund utworzysz fakturę i wyślesz ją bezpośrednio do klienta. W Firmao możesz kilkoma kliknięciami stworzyć atrakcyjne wizualnie oferty oraz zamówienia.
Firmao umożliwia Ci prowadzenie magazynu oraz wystawianie wszystkich dokumentów magazynowych. Dzięki integracji pomiędzy wszystkimi modułami zachowasz porządek i ciągłość wszystkich procesów w systemie. Sprawdź jak system Firmao wraz z Shoper.pl zoptymalizuje działanie Twojego sklepu i zarządzanie Twoją firmą.
Możesz w jednym miejscu:
- korzystać z rozbudowanego systemu CRM,
- pobierać zamówienia i wystawiać do nich faktury każdego rodzaju,
- importować zamówienia, ewidencjonować je oraz stworzyć proces realizacji,
- planować konkretne kroki niezbędne do realizacji i podzielić je zarówno na konkretne etapy czasowe jak i na konkretnych pracowników,
- zmierzyć czas pracy pracowników nad konkretnym zamówieniem co pozwala na dokładniejsze mierzenie kosztów oraz norm.
Instalacja aplikacji Firmao w sklepie Shoper



Dodatkowe informacyjne dot. konfiguracji aplikacji Firmao
Więcej informacji na temat konfiguracji aplikacji znajdziesz tutaj: Instrukcja integracji Shoper.
Warto zapamiętać!
- zastosowanie aplikacji Firmao w sklepach internetowych Shoper,
- jak zainstalować aplikację Firmao w Shoper,
- gdzie znajduje się dodatkowa instrukcja konfiguracji aplikacji.