Aplikacja działa w szablonie w starej technologii oraz w Storefront
Działanie aplikacji Getreview – moduł opinii
Po kilku dniach od zakupu klient, otrzyma prośbę o wystawienie opinii. Całość jest zautomatyzowana więc nie musisz wykonywać żadnej dodatkowej akcji. Po kliknięciu w wiadomość klient zostanie przekierowany do formularza opinii, gdzie będzie mógł odpowiedzieć na przygotowane wcześniej pytania.
Zbieranie opinii ma sens tylko wtedy, kiedy możesz je pokazać i wspomóc nimi decyzję zakupową klientów. Nasza aplikacja jest zaprojektowana tak, abyś nie musiał dokonywać żadnych zmian graficznych na swojej stronie. Oprócz opinii i zdjęć produktów wyświetlimy ogólną ocenę twojego sklepu, która dodatkowo wpłynie na zwiększenie jego wiarygodności i pozyskania zaufania niezdecydowanych klientów.
Instalacja aplikacji Getreview – moduł opinii w e-sklepie Shoper
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B). Kliknij ikonkę konfiguracji (C), w celu rozpoczęcia pracy z aplikacją.
Rys 3. Uruchom aplikację Getreview w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Rys 3. Uruchom aplikację Getreview w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Jak skonfigurować moduł opinii Getreview dla swojego sklepu Shoper?
Tworzenie widgetu dla twojego sklepu – zdefiniuj wygląd wiadomości, jaką otrzyma twój klient. Możesz dodać logo sklepu, zdefiniować czas, po jakim klient otrzyma mail oraz po jakim czasie otrzyma przypomnienie. Wszystko odbywa się automatycznie, wystarczy jednorazowe zapisanie ustawień.
Rys 4. Utwórz moduł opinii krok po kroku w sklepie Shoper.
Rys 4. Utwórz moduł opinii krok po kroku w sklepie Shoper.
Adres URL.
Rys 5. W pierwszym kroku wprowadź swój adres URL strony sklepu i wybierz silnik Shoper.
Rys 5. W pierwszym kroku wprowadź swój adres URL strony sklepu i wybierz silnik Shoper.
E-mail po zakupie.
Rys 6. Zredaguj e-mail z prośbą o opinię, który będzie wysyłany do klientów sklepu.
Rys 6. Zredaguj e-mail z prośbą o opinię, który będzie wysyłany do klientów sklepu.
Możesz wybrać też kolor motywu – będzie to odcień obramowania, przycisków i znaczników na formularzu. Dzięki temu dostosujesz wygląd widgetu, aby lepiej komponował się z dominującymi barwami w twoim sklepie.
Rys 7. Dostosowywanie wyglądu maila do barw w twoim sklepie internetowym Shoper.
Rys 7. Dostosowywanie wyglądu maila do barw w twoim sklepie internetowym Shoper.
Przygotuj pytania, które zadasz klientowi – możesz skorzystać z gotowych propozycji lub edytować je i dostosować do własnych potrzeb.