Aplikacja: SAREsystem email marketing automation – SARE S.A.
Obszar działania aplikacji SAREsystem – email marketing automation: Panel administracyjny sklepu / Konto w systemie SARE.
Co zyskasz dzięki integracji z SAREsystem?
Za pomocą integracji SAREsystem – Shoper zsynchronizujesz bazę swoich subskrybentów pomiędzy tymi platformami i zaplanujesz scenariusze komunikacji, tak aby maksymalnie sprostać potrzebom i zainteresowaniom Twoich odbiorców.
Dzięki integracji otrzymujesz
- automatyczne przesyłanie danych z Shoper do SAREsystem,
- automatyczną aktualizację statusu subskrybenta w czasie rzeczywistym – zarówno w momencie zapisu nowego użytkownika, jak również wypisu z listy mailingowej,
- działasz zgodnie z RODO, bo nie musisz martwić się o to, czy mailing trafi do osób, które się wypisały. Dodatkowo, wszelkie zgody marketingowe są przechowywane i zapisywane w SAREsystem.
Dodatkowo
- ustawiając scenariusze działań w SAREsystem stworzysz wiadomości w taki sposób, aby miały jak najbardziej indywidualny charakter (personalizacja treści, rekomendacji produktowych). Nowy Edytor Drag and Drop umożliwi Ci stworzenie atrakcyjnych wiadomości, zgodnie z aktualnymi trendami korzystania z poczty elektronicznej,
- zintegrujesz kampanie mailingowe z kampaniami SMS, do których uruchomisz kanał zwrotny,
- na bieżąco będziesz monitorować raporty z prowadzonych kampanii i optymalizować wysyłki, aby dopasować mailing do zachowań odbiorców,
- wykorzystasz powiadomienia web push do wszystkich użytkowników – również tych, którzy porzucili koszyk zakupowy,
- zautomatyzujesz kampanie mailingowe, na podstawie danych, które posiadasz (wysyłki follow up po konkretnym zdarzeniu, wysyłki urodzinowe, dedykowane kody rabatowe),
- przeprowadzisz badania ankietowe,
- stworzysz własne funkcjonalności, integrując się z SAREsystem po REST API i SOAP,
- jeśli chcesz, możesz powierzyć realizację swoich kampanii specjalistom.
Instalacja aplikacji SAREsystem – email marketing automation w sklepie



Jak skonfigurować integrację z SAREsytem?
W zależności od tego czy jesteś nowym użytkownikiem czy posiadasz już konto w SARE, dostępne są 2 przyciski:
- KONFIGURACJA INTEGRACJI – dla posiadających konto w SAREsystem,
- JESTEM NOWYM KLIENTEM – ZAREJESTRUJ – gdy chcesz rozpocząć przygodę z SAREsystem.
Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, wybierz przycisk z napisem: JESTEM NOWYM KLIENTEM – ZAREJESTRUJ.

System przekieruje Cię do formularza rejestracji.

Jeżeli posiadasz konto w SAREsystem (nowo założone lub stare) kliknij przycisk: KONFIGURACJA INTEGRACJI.

Do wykonania integracji konieczne jest przekazanie:
- UID – Twój identyfikator konta w SARE,
- Api key – klucz nowego REST API dostępny w systemie SARE w sekcji: Zaawansowane > API > REST API.
WAŻNE! Należy wygenerować nowy klucz do nowe Rest API (przycisk na dole strony: DODAJ KLUCZ API).


Dodatkowe materiały informacyjne
Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Instrukcja SAREsystem – email marketing automation.
Wideo: integracja SAREsystem z platformą Shoper
Obejrzyj film instruktażowy jak zintegrować sklep Shoper z SAREsystem – email marketing automation.
Warto zapamiętać!
- Co umożliwia integracja sklepu Shoper z SAREsystem – email marketing automation?
- Jak pobrać aplikację SAREsystem – email marketing automation w Panelu administracyjnym sklepu?
- Jak połączyć konto w SAREsystem ze sklepem internetowym Shoper?
- Jakie inne materiały pomocą Ci w synchronizacji bazy klientów i subskrybentów pomiędzy platformami?
- Wideo poradnik: jak zsynchronizować bazę klientów oraz subskrybentów w sklepie z SAREsystem?