Aplikacja: SAREsystem email marketing automation – SARE S.A.

Data publikacji: 20 grudnia 2021 Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2024

Obszar działania aplikacji SAREsystem – email marketing automation: Panel administracyjny sklepu / Konto w systemie SARE.

Co zyskasz dzięki integracji z SAREsystem?

Za pomocą integracji SAREsystem – Shoper zsynchronizujesz bazę swoich subskrybentów pomiędzy tymi platformami i zaplanujesz scenariusze komunikacji, tak aby maksymalnie sprostać potrzebom i zainteresowaniom Twoich odbiorców.

Dzięki integracji otrzymujesz

  • automatyczne przesyłanie danych z Shoper do SAREsystem,
  • automatyczną aktualizację statusu subskrybenta w czasie rzeczywistym – zarówno w momencie zapisu nowego użytkownika, jak również wypisu z listy mailingowej,
  • działasz zgodnie z RODO, bo nie musisz martwić się o to, czy mailing trafi do osób, które się wypisały. Dodatkowo, wszelkie zgody marketingowe są przechowywane i zapisywane w SAREsystem.

Dodatkowo

  • ustawiając scenariusze działań w SAREsystem stworzysz wiadomości w taki sposób, aby miały jak najbardziej indywidualny charakter (personalizacja treści, rekomendacji produktowych). Nowy Edytor Drag and Drop umożliwi Ci stworzenie atrakcyjnych wiadomości, zgodnie z aktualnymi trendami korzystania z poczty elektronicznej,
  • zintegrujesz kampanie mailingowe z kampaniami SMS, do których uruchomisz kanał zwrotny,
  • na bieżąco będziesz monitorować raporty z prowadzonych kampanii i optymalizować wysyłki, aby dopasować mailing do zachowań odbiorców,
  • wykorzystasz powiadomienia web push do wszystkich użytkowników – również tych, którzy porzucili koszyk zakupowy,
  • zautomatyzujesz kampanie mailingowe, na podstawie danych, które posiadasz (wysyłki follow up po konkretnym zdarzeniu, wysyłki urodzinowe, dedykowane kody rabatowe),
  • przeprowadzisz badania ankietowe,
  • stworzysz własne funkcjonalności, integrując się z SAREsystem po REST API i SOAP,
  • jeśli chcesz, możesz powierzyć realizację swoich kampanii specjalistom.

Instalacja aplikacji SAREsystem – email marketing automation w sklepie

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B). Wyszukaj aplikację: SAREsystem (C), a następnie kliknij przycisk: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (D).
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje
Rys. 1. Wyszukaj aplikację do instalacji
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje
Rys. 1. Wyszukaj aplikację do instalacji
Po zapoznaniu się z opisem i akceptacji regulaminu Appstore (A) kliknij przycisk: Instaluj (B).
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje > Saresystem
Rys. 2. Zainstaluj aplikację
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje > Saresystem
Rys. 2. Zainstaluj aplikację
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce: Dodatki i integracje > Moje aplikacje. Kliknij przycisk konfiguracji aplikacji pokazany na obrazku poniżej.
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje
Rys. 3. Przejdź do ustawień aplikacji
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje
Rys. 3. Przejdź do ustawień aplikacji

Jak skonfigurować integrację z SAREsytem?

W zależności od tego czy jesteś nowym użytkownikiem czy posiadasz już konto w SARE, dostępne są 2 przyciski:

  • KONFIGURACJA INTEGRACJI – dla posiadających konto w SAREsystem,
  • JESTEM NOWYM KLIENTEM – ZAREJESTRUJ – gdy chcesz rozpocząć przygodę z SAREsystem.

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, wybierz przycisk z napisem: JESTEM NOWYM KLIENTEM – ZAREJESTRUJ.

Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SareSystem
Rys. 4. Załóż nowe konto użytkownika
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SareSystem
Rys. 4. Załóż nowe konto użytkownika

System przekieruje Cię do formularza rejestracji.

Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 5. Wypełnij formularz
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 5. Wypełnij formularz

Jeżeli posiadasz konto w SAREsystem (nowo założone lub stare) kliknij przycisk: KONFIGURACJA INTEGRACJI.

panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 6. Przejdź do konfiguracji aplikacji
panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 6. Przejdź do konfiguracji aplikacji

Do wykonania integracji konieczne jest przekazanie:

  • UID – Twój identyfikator konta w SARE,
  • Api key – klucz nowego REST API dostępny w systemie SARE w sekcji: Zaawansowane > API > REST API.

WAŻNE! Należy wygenerować nowy klucz do nowe Rest API (przycisk na dole strony: DODAJ KLUCZ API).

Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 7. Dodaj klucz api
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 7. Dodaj klucz api
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 8. Dodaj klucz api
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > SAREsystem
Rys. 8. Dodaj klucz api

Dodatkowe materiały informacyjne

Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Instrukcja SAREsystem – email marketing automation.

Wideo: integracja SAREsystem z platformą Shoper

Obejrzyj film instruktażowy jak zintegrować sklep Shoper z SAREsystem – email marketing automation.

Wideo poradnik: synchronizacja bazy klientów i subskrybentów z SAREsystem
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Co umożliwia integracja sklepu Shoper z SAREsystem – email marketing automation?
  • Jak pobrać aplikację SAREsystem – email marketing automation w Panelu administracyjnym sklepu?
  • Jak połączyć konto w SAREsystem ze sklepem internetowym Shoper?
  • Jakie inne materiały pomocą Ci w synchronizacji bazy klientów i subskrybentów pomiędzy platformami?
  • Wideo poradnik: jak zsynchronizować bazę klientów oraz subskrybentów w sklepie z SAREsystem?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności