Aplikacja: Integracja z FedEx – Furgonetka.pl
Prosta w użyciu aplikacja, która pozwala oszczędzić czas, zredukować koszty oraz poprawić obsługę klienta w zakresie przesyłek i dostaw w każdym sklepie internetowym Shoper.
Co umożliwia aplikacja Integracja z FedEx?
- tworzenie i drukowanie listów przewozowych z poziomu zamówień w sklepie,
- połączenie z kontem klienta w serwisie firmy kurierskiej,
- definiowanie profili przesyłek (adres i sposób odbioru, gabaryt przesyłki, dane nadawcy), określanie miejsca odbioru oraz zarządzanie przesyłkami.
Wszystko zawiera się w prostej w obsłudze i nowoczesnej aplikacji dostępnej dla sklepów internetowych Shoper.
Instalacja aplikacji Integracja z FedEx w sklepie internetowym Shoper
Jak skonfigurować integrację sklepu z FedEx?
WAŻNE! Do korzystania z integracji niezbędne jest posiadanie konta w serwisie: Furgonetka.pl. Możesz zarejestrować konto lub zalogować się na nie z poziomu aplikacji.
Po instalacji aplikacji przy pierwszej próbie zamówienia przesyłki lub wejścia w dowolną zakładkę aplikacji system da ci możliwość założenia konta. W prawym dolnym rogu należy kliknąć przycisk: Załóż konto na Furgonetka.pl (A).
System przekieruje cię do formularza rejestracji. Do wyboru masz dwa rodzaje kont:
- Firmowe (NIP PL lub UE),
- Osoba prywatna – dla użytkowników indywidualnych.
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych w formularzu pól i kliknięciu: Załóż konto, na podany adres e-mail otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym, którego kliknięcie aktywuje twoje konto.
Po uzupełnieniu pól: Email i Hasło kliknij przycisk: Zaloguj się (B). Aplikacja połączy się z twoim kontem w naszym serwisie.
W zakładce: Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Integracja z FedEx przejdź do: KONFIGURACJA UMOWY.
Uzupełnij: DANE DOSTĘPOWE DO API, które otrzymasz od swojego opiekuna handlowego FedEx.
Dla ułatwienia i przyspieszenia wysyłki zamówień polecamy utworzenie szablonu / kilku szablonów przesyłek dla najczęściej wybieranych dostawców. Przejdź do zakładki Szablony przesyłek (A) i wybierz: DODAJ SZABLON (B).
Po kliknięciu przycisku: Dodaj szablon możesz zdefiniować najczęściej używane rodzaje paczek, aby dane zlecenia wysyłki były gotowe do podstawienia jednym kliknięciem przy realizacji zamówień.
O tworzeniu szablonu możesz przeczytać w tym artykule: Dodawanie szablonów w serwisie Furgonetka.pl.
Aby aplikacja działała prawidłowo w twoim sklepie, w zakładce: Ustawienia (A)> Obsługa zamówień (B)> Formy dostawy (C) dodaj dostawę o nazwie zawierającej człon: Fedex (D). Dostawa ta powinna mieć pole: Typ ustawione na: podstawowa (E). Następnie ZAPISZ (F)
W zakładce: Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Integracja z FedEx > USTAWIENIA wybierz, przy której dostawie, utworzonej i aktywnej w twoim sklepie będzie wyświetlać się mapa punktów odbioru FedEx.
Wybór zaznaczasz kliknięciem, które zaznaczone będzie na niebiesko.
Powiązane artykuły na temat integracji sklepu Shoper z kurierem
Mogą zainteresować cię również poniższe artykuły Centrum pomocy związane z integracją sklepu Shoper z kurierem:
- Jak utworzyć przesyłkę kurierską?
- Jak zamówić przesyłkę bez podjazdu kuriera?
- Jak działa Furgonetka?
Wsparcie techniczne dla aplikacji Integracja z FedEx świadczy autor Furgonetka.pl
Tel.: + 48 22 112 08 35
E-mail: tech@furgonetka.pl
Warto zapamiętać!
- Co obejmuje integracja sklepu Shoper z FedEx?
- Jak pobrać aplikację Integracja z FedEx w Panelu administracyjnym sklepu Shoper?
- Jak uzupełnić konfigurację integracji sklepu Shoper z FedEx (konto w Furgonetka.pl)?
- Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o zintegrowaniu e-sklepu z firmą kurierską?