Czapki z głów, czyli jak sprzedaje sklep internetowy Leszapo.com

Data publikacji: 4 maja 2021 Ostatnia aktualizacja: 24 marca 2025

Odkryj historię sukcesu polsko-francuskiego sklepu z kapeluszami Leszapo.com. Zobacz, jak pasja do nietuzinkowej mody przekształciła się w dochodowy biznes e-commerce.

Rys 1. Karolina i Boris – założyciele sklepu internetowego Leszapo.com.
Rys 1. Karolina i Boris – założyciele sklepu internetowego Leszapo.com.

Od miłości do biznesu: historia założycieli Leszapo.com

Poznali się na drugim końcu świata, w 2017 roku na Mauritiusie. Zakochali się w sobie i poza dzieleniem wspólnego życia postanowili też dzielić wspólny biznes. Tak powstała ich marka Leszapo – nietuzinkowy, polsko-francuski sklep z kapeluszami od projektantów z całego świata.

Rys 2. Jak powstała marka Leszapo.com oferująca modne kapelusze i czapki?
Rys 2. Jak powstała marka Leszapo.com oferująca modne kapelusze i czapki?

Jak powstał sklep internetowy z kapeluszami Leszapo.com?

Boris przyjechał do Krakowa w swoim ulubionym nakryciu głowy, który bardzo wszystkim się podobał. Zamiłowanie do mody i niecodziennych dodatków stało się inspiracją do rozpoczęcia sprzedaży w internecie.

Założyciele marki i sklepu Leszapo postawili sobie ambitny cel: przywrócić kapelusze na krakowskie ulice. Jak sami podkreślają: „Kapelusze mają magiczną moc. Sprawiają, że czujemy się lepiej, pojawia się uśmiech na naszych twarzach. Dodają nam uroku i są oryginalnym wykończeniem każdej stylizacji. Ale oprócz kapeluszy sprzedajemy również kaszkiety, berety, toczki, opaski i inne akcesoria”.

Prowadzenie sklepu internetowego w duecie: doświadczenia Leszapo.com

Według raportu platformy Shoper, 28% sklepów internetowych jest prowadzona przez 2 osoby. Karolina Kasza i Boris Gall to jedna z par, które wspólnie działają w e-commerce i rozwijają własny biznes online.

Trzy lata temu połączyli siły, dzieląc się obowiązkami w zakresie:

  • zarządzania technicznego sklepem online,
  • obsługi klientów,
  • marketingu i promocji marki,
  • rozwoju sprzedaży wielokanałowej (online i stacjonarnej).

Poznaj szczegóły prowadzenia sklepu z kapeluszami

Chcesz dowiedzieć się:

  • Jak połączyć życie prywatne z prowadzeniem e-commerce?
  • W jaki sposób wyróżnić się na rynku mody online?
  • Jak skutecznie budować markę w internecie?

Obejrzyj nasze nagranie z założycielami Leszapo.com i poznaj ich sprawdzone strategie rozwoju biznesu online.

Warto zapamiętać!
  • Historia sukcesu sklepu internetowego z kapeluszami i czapkami Leszapo.com.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności