Jak zalogować się do Panelu klienta?
Adres do Panelu klienta jest taki sam dla wszystkich użytkowników korzystających z usług Shoper. Dostęp do Panelu klienta możliwy jest po zalogowaniu się pod adresem: https://panel.shoper.pl/
Panel klienta służy do formalnego kontaktu na linii właściciel sklepu – platforma sklepów internetowych Shoper.
Po poprawnym zalogowaniu do Panelu klienta, możesz m.in.: pobrać faktury, wykonać cesję elektroniczną (zmiana danych), ustawienia powiadomień (e-mail, SMS, telefon) oraz aktywować automatyczne płatności cykliczne.
Przetestuj dostępne funkcje i załóż darmowy sklep internetowy w ramach 14-dniowego okresu próbnego. Sprawdź bezpłatnie i bez ograniczeń możliwości platformy Shoper.
Instrukcja logowania do Panelu klienta
Aby zalogować się do Panelu klienta:
Loginem jest zawsze kontaktowy adres e-mail, który podawany jest podczas zakładania sklepu (chyba, że został zmieniony później na inny).
Hasło dostępu wysyłane jest w wiadomości e-mail po założeniu sklepu. Jeżeli jednak nim nie dysponujesz, wygeneruj nowe przez kliknięcie przycisku: Zapomniałem hasła.
Inne artykuły dot. Panelu klienta
- Jak mogę przedłużyć ważność usługi?
- Do kiedy mam ważny abonament i jak mogę go przedłużyć?
- Panel Klienta – płatności cykliczne
- Gdzie znajdę fakturę za usługi?
- Gdzie znajdę faktury za usługi Shoper? Czy otrzymam je na e-mail?
- Jak zmienić dane na fakturach za moje usługi w Shoper?
- Jak dokonać cesji danych w Panelu klienta?
- Weryfikacja i aktualizacja danych w sklepie Shoper po cesji
Warto zapamiętać!
- instrukcja logowania do Panelu klienta dla użytkowników platformy Shoper,
- gdzie znajdują się inne artykuły pomocy na temat Panelu klienta.