Panel klienta – czym i gdzie jest?
Przetestuj dostępne funkcje i załóż darmowy sklep internetowy w ramach 14-dniowego okresu próbnego. Sprawdź bezpłatnie i bez ograniczeń możliwości platformy Shoper.
Do czego służy i gdzie jest Panel klienta Shoper?
Panel klienta służy do formalnego kontaktu na linii właściciel sklepu – platforma sklepów Shoper.
Link do Panelu klienta znajduje się w tym miejscu: formularz logowania.
Loginem jest zawsze kontaktowy adres e-mail podawany podczas zakładania sklepu (chyba, że został zmieniony później przez ciebie na inny).
Hasło wysyłamy w pierwszych wiadomościach e-mail do ciebie, jeżeli jednak nim nie dysponujesz – wygeneruj nowe przez kliknięcie przycisku: Zapomniałem hasła w oknie logowania.
- Widok Panelu klienta przed zalogowaniem.

- Widok Panelu klienta po zalogowaniu.

Co możesz zrobić w Panelu klienta Shoper?



Korzystanie z Panelu klienta upraszcza i przyspiesza zmiany w formalnościach dotyczących sklepu bez konieczności kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.
WAŻNE! Jeżeli chcesz usunąć konto i skorzystać z prawa do zapomnienia, prześlij swoją prośbę z kontaktowego adresu e-mail sklepu na: bok@shoper.pl.
Jak zalogować się do Panelu klienta Shoper?
Zapoznaj się z poniższym artykułem o logowaniu do Panelu klienta Shoper:
W Shoper Premium zyskasz obsługę dużego ruchu w sklepie internetowym, dedykowane wdrożenia i integracje – zapytaj o ofertę dla swojego sklepu.
Warto zapamiętać!
- Jak dostać się do Panelu klienta Shoper?
- Co umożliwia Panel klienta Shoper?
- Jak zalogować się na swoje konto z usługami Shoper?