Panel klienta – czym i gdzie jest?

Data publikacji: 8 czerwca 2017 Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2024

Przetestuj dostępne funkcje i załóż darmowy sklep internetowy w ramach 14-dniowego okresu próbnego. Sprawdź bezpłatnie i bez ograniczeń możliwości platformy Shoper.

Do czego służy i gdzie jest Panel klienta Shoper?

Panel klienta służy do formalnego kontaktu na linii właściciel sklepu – platforma sklepów Shoper.

Link do Panelu klienta znajduje się w tym miejscu: formularz logowania.

Loginem jest zawsze kontaktowy adres e-mail podawany podczas zakładania sklepu (chyba, że został zmieniony później przez ciebie na inny).

Hasło wysyłamy w pierwszych wiadomościach e-mail do ciebie, jeżeli jednak nim nie dysponujesz – wygeneruj nowe przez kliknięcie przycisku: Zapomniałem hasła w oknie logowania.

  • Widok Panelu klienta przed zalogowaniem.
Panel klienta > Logowanie
Rys. 1. Zaloguj się do panelu klienta
Panel klienta > Logowanie
Rys. 1. Zaloguj się do panelu klienta
  • Widok Panelu klienta po zalogowaniu.
Panel klienta > Twoje usługi
Rys. 2. Widok panelu klienta po zalogowaniu
Panel klienta > Twoje usługi
Rys. 2. Widok panelu klienta po zalogowaniu

Co możesz zrobić w Panelu klienta Shoper?

W zakładce: Twoje faktury (A) możesz pobrać: fakturę VAT (B) oraz opłacić/pobrać: fakturę PRO-FORMA (C).
Panel klienta > Twoje faktury
Rys. 3. Widok zakładki Twoje faktury
Panel klienta > Twoje faktury
Rys. 3. Widok zakładki Twoje faktury
W zakładce: Twoje dane możesz dokonać edycji swoich danych lub cesji sklepu internetowego na inną firmę lub osobę.
Panel klienta > Twoje dane > Cesja danych
Rys. 4. Wprowadź nowe dane do cesji
Panel klienta > Twoje dane > Cesja danych
Rys. 4. Wprowadź nowe dane do cesji
W zakładce: Komunikacja zarządzać zgodami marketingowymi oraz edukacyjnymi dla każdego sklepu z osobna, a co za tym idzie zadecydować jakie treści możemy do ciebie wysyłać kanałami: E-mail, Telefon, SMS, panel sklepu (zaznacz: checkbox, jeżeli wyrażasz zgodę lub odznacz, jeżeli rezygnujesz z danej formy komunikacji i zapisz zmiany).
Panel klienta > Komunikacja
Rys. 5. Wybierz zgody jakich chcesz udzielić
Panel klienta > Komunikacja
Rys. 5. Wybierz zgody jakich chcesz udzielić
Inne, takie jak włączenie lub dezaktywacja płatności cyklicznych dla usług, które posiadasz w Shoper, wykupienie usług dodatkowych w zakładce: Zakupy, czy wygenerowanie kuponów do zewnętrznych serwisów partnerskich w zakładce: Kupony.

Korzystanie z Panelu klienta upraszcza i przyspiesza zmiany w formalnościach dotyczących sklepu bez konieczności kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.

WAŻNE! Jeżeli chcesz usunąć konto i skorzystać z prawa do zapomnienia, prześlij swoją prośbę z kontaktowego adresu e-mail sklepu na: bok@shoper.pl.

Jak zalogować się do Panelu klienta Shoper?

Zapoznaj się z poniższym artykułem o logowaniu do Panelu klienta Shoper:

W Shoper Premium zyskasz obsługę dużego ruchu w sklepie internetowym, dedykowane wdrożenia i integracje – zapytaj o ofertę dla swojego sklepu.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dostać się do Panelu klienta Shoper?
  • Co umożliwia Panel klienta Shoper?
  • Jak zalogować się na swoje konto z usługami Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności