Jak ustawić w koszyku opcję dostawy pod dany adres / na wynos
W celu dostosowaniu sklepu Shoper pod działalność na polu gastronomii bardzo pomocne będzie poprawne i jasne opisanie różnych form dostaw oferowanych klientom.
Poniższy poradnik zawiera proste wskazówki jak dokonać tego małym nakładem pracy.
Dodawanie dostawy pod wskazany w zamówieniu adres






Utworzona w ten sposób forma dostawy pozwoli na zamawianie produktów przez twoich klientów z możliwością dowozu pod wskazany adres.
Jeżeli wprowadzonego przez klienta kodu pocztowego twoja wysyłka nie obsługuje, zostanie on o tym fakcie poinformowany odpowiednim komunikatem w sklepie.

Komunikat możesz zmodyfikować w sekcji menu: Ustawienia (A) > Ustawienia Regionalne (B) > Języki (C). Przejdź do edycji konkretnego języka (D).

Wybierz zakładkę: Frazy (A) i wpisz frazę związaną z formami dostaw (B), a następnie kliknij: FILTRUJ (C). Aby przejść do edycji frazy kliknij w jej treść lub wybierz z menu akcji opcję: Edytuj (D).

Dodawanie opcji odbiór na wynos
A co z klientami, którzy chcą odebrać zamówienie w twojej siedzibie? Proponujemy stworzenie kolejnej dostawy, przykładowo o nazwie: Odbiór w restauracji.
W tym celu ponownie odwiedź: Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy i kliknij w: DODAJ DOSTAWĘ.
Wypełnij podstawowe dane dostawy, nie zmieniaj domyślnej strefy dostaw (niech zostanie Polska) i kliknij: ZAPISZ.

Ta dostawa (przy jej zerowym koszcie) pozwoli im na zrealizowanie zamówienia i zorganizowanie odbioru zamówienia we własnym zakresie.
Dowiedz się: jakie metody dostaw oferuje usługa Shoper Przesyłki.
Warto zapamiętać!
- Jak utworzyć nową formę dostawy pod wskazany adres?
- Jak utworzyć nową formę dostawy typu obiór zamówienie w siedzibie?