Problemy z wystawianiem dokumentów – stara integracja

Data publikacji: 30 maja 2017 Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2024

W poniższym artykule znajdziesz instrukcje co zrobić, gdy w trakcie wystawiania faktur i innych dokumentów w sklepie Shoper wyświetlane są błędy związane z integracją.

Wyłączanie starej integracji w Panelu administracyjnym sklepu

Aby wyłączyć starą integrację z serwisem księgowym:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do sekcji menu: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Faktury (C), a następnie znajdź i wyłącz dwie opcje: Fakturowanie wewnętrzne oraz Fakturowanie zewnętrzne (wysyłaj dane do systemu zewnętrznego) – (D). Potwierdź zmianę ustawień, klikając przycisk: ZAPISZ (E).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Faktury > Fakturowanie wewnętrzne i zewnętrzne
Rys 1. Przesuń suwak w lewo, aby wyłączyć opcje związane z fakturowaniem wewnętrznym i zewnętrznym w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Faktury > Fakturowanie wewnętrzne i zewnętrzne
Rys 1. Przesuń suwak w lewo, aby wyłączyć opcje związane z fakturowaniem wewnętrznym i zewnętrznym w Panelu administracyjnym sklepu.

Jak prawidłowo zintegrować sklep z Shoper Faktury i Magazyn?

Instrukcje jak prawidłowo zsynchronizować sklep Shoper z programem księgowo-magazynowym Shoper Faktury i Magazyn znajdziesz w poniższym artykule:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak wyłączyć starą integrację z programem księgowym w Panelu administracyjnym sklepu Shoper,
  • gdzie znajduje się instrukcja integracji sklepu z Shoper Faktury i Magazyn.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności