Jak indywidualny opiekun Shoper Premium może wesprzeć Twój biznes?

Data publikacji: 10 października 2024 Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2025

A gdyby tak mieć na pokładzie specjalistę, który zdejmie z Ciebie ciężar technicznej obsługi sklepu online i będzie Twoim doradcą w rozwoju biznesu? Z Shoper Premium jest to możliwe, dzięki indywidualnemu opiekunowi i jego wsparciu.

Pakiet Shoper Premium powstał dla tych, którzy pragną więcej dla swojego biznesu.

Z jednej strony otrzymujesz w nim więcej od strony technicznej (m.in. mocniejszy serwer do obsługi większej liczby zamówień i klientów) i funkcjonalnej (np. program lojalnościowy i zaawansowana wyszukiwarka), a z drugiej – więcej biznesowego wsparcia w prowadzeniu Twojego sklepu.

Kluczowym elementem całego pakietu Shoper Premium jest osobisty opiekun klienta. Jaka jest jego rola i w jakim obszarze wesprze prowadzenie Twojego e-commerce?

premium shoper opiekun

Kim jest indywidualny opiekun w Shoper Premium?

Indywidualny opiekun to przypisany do Ciebie pracownik Działu Obsługi Klienta, który jest Twoim wsparciem w prowadzeniu sklepu online. Kontakt z opiekunem może zaczynać się od wdrożenia sklepu na platformie Shoper, lub nawet krok wcześniej – na etapie migracji.

Dostajesz praktycznie dodatkowy umysł do pracy – opiekun jest ekspertem e-commerce i pracuje w Dziale Obsługi Klienta. Zna więc zarówno bolączki przedsiębiorców takich, jak Ty, oraz specyfikę rynku e-commerce. Posiada też wiedzę techniczną dotyczącą samej platformy i działania Twojego sklepu.

Przy przejściu na pakiet Premium lub uruchomieniu sklepu w tym pakiecie, opiekun skontaktuje się z Tobą, żebyście mogli poznać się i nawiązać relację. Później, jest dostępny na wyciągnięcie ręki, przez całą dobę. Poprowadzi Cię od samego początku wdrożenia sklepu, doradzając i odpowiadając na wszelkie pytania związane z korzystaniem z oprogramowania Shoper.

Opiekun dba o Twój komfort działania tak, żebyś mógł w jeszcze większym stopniu skupić się na rozwoju swojego biznesu.

Zakres wsparcia indywidualnego opiekuna

Twój opiekun jest najważniejszym punktem kontaktu w kwestiach technicznych, ale również biznesowych. Będzie odpowiedzialny zarówno za procesowanie potrzebnych zmian i stanie się Twoim doradcą.

Co dokładnie leży w zakresie obowiązków indywidualnego opiekuna Shoper Premium?

Z opiekunem możesz skontaktować się dwoma kanałami – mailowo lub telefonicznie poprzez dedykowaną infolinię Premium. Jest ona dostępna codziennie i całodobowo. Dla porównania, w pakiecie Standard nie masz przypisanego do sklepu opiekuna, a infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.

Twoje korzyści z indywidualnej opieki konsultanta Shoper

Dedykowany opiekun to specjalista o szerokim zakresie wiedzy. Ma doświadczenie w e-commerce, zna branżę, inne platformy i posiada wiedzę techniczną. Z Shoper Premium możesz mieć dostęp do Takiego wsparcia bez potrzeby zatrudniania odpowiedniego specjalisty in-house.

Jakie jeszcze korzyści gwarantuje Ci Twój konsultant?

  • Usprawnia komunikację między Twoją firmą a Shoperem,
  • Zna Twoją firmę i historię kontaktu. Nie musisz jej przywoływać przy każdej rozmowie,
  • Indywidualnie podchodzi do Twojej firmy i jej potrzeb, uwzględniając specyfikę biznesu,
  • Oferuje wsparcie na każdym etapie rozwoju sklepu,
  • Jest partnerem w przypadku wprowadzania indywidualnych modyfikacji (wycena, zmiany w szablonie, dodatkowe funkcjonalności i integracje z systemami zewnętrznymi).

Przypadki, w których warto rozważyć Shoper Premium

Jeśli chcesz poświęcić czas na rozwój swojego sklepu i zyskać dodatkowe możliwości i wsparcie, które pomoże Ci dotrzeć do wytyczonego celu, Shoper Premium jest właśnie dla Ciebie.

Shoper Premium świetnie sprawdzi się, jeśli:

  • prowadzisz duży sklep i potrzebujesz rozwiązań, które rosną razem z Tobą,
  • prowadzisz średnią firmę, ale masz duże ambicje i plany na rozwój,
  • zakładasz nowy sklep internetowy i potrzebujesz dedykowanego wsparcia,
  • chcesz rozszerzyć działalność o zagraniczne rynki lub inne kanały sprzedaży,
  • chcesz przenieść swój sklep z innej platformy na platformę Shoper i potrzebujesz wsparcia w zachowaniu nieprzerwanego działania sklepu,
  • sprzedajesz już stacjonarnie i planujesz otwarcie sklepu internetowego,
  • planujesz akcje promocyjne generujące duży ruch,
  • potrzebujesz niestandardowych funkcjonalności, np. konfiguratora produktu.

opiekun premium

Wyjątkowe, piękne, funkcjonalne – zobacz, jak sprzedają sklepy na Shoper Premium

Wiele sklepów korzystających z Shoper Premium używa tego pakietu z różnych przyczyn. Niekiedy jest to podyktowane specyfiką biznesu, czasami niestandardowymi potrzebami. Sklepy, które zdecydowały się na to rozwiązanie często wskazują na inne zalety, które szczególnie sobie cenią.

W przypadku cukierni Igi Sarzyńskiej, oferującej personalizowane pierniki, jest to m.in. chęć perfekcyjnej obsługi klienta – zwłaszcza w momentach zwiększonego ruchu na stronie. Shoper Premium umożliwia to poprzez bardziej wydajne serwery.

Więcej o sklepie Igi Sarzyńskiej przeczytasz tutaj.

Z kolei przypadek sklepu Ze Szkła by GEMINI glass pokazuje, jak cenne jest wsparcie indywidualne opiekuna podczas zakładania sklepu online. Założycielka firmy, Aleksandra Pinoczek wspomina, że poza szybką reakcją ze strony każdego działu, do którego miała mnóstwo pytań podczas zakładania sklepu, docenia pełen profesjonalizm w doradztwie na każdym etapie rozwoju sklepu.

Jeśli chcesz poznać więcej historii firm, które wykorzystały Shoper Premium do rozwoju swojego biznesu, odwiedź ten artykuł.

Indywidualna opieka w Shoper Premium to kluczowy element wsparcia dla tych, którzy chcą rozwijać swoje sklepy internetowe.

Dedykowany opiekun, możliwość wdrażania indywidualnych modyfikacji oraz wsparcie na każdym etapie rozwoju sklepu to tylko niektóre z korzyści, które oferuje Shoper Premium. Szeroki zakres oferowanych w pakiecie usług sprawia, że jest on sposobem na jeszcze lepsze dostosowanie platformy Shoper do Twoich indywidualnych potrzeb.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Czy warto mieć dedykowanego opiekuna do prowadzenia e-sklepu?
  • Jakie wsparcie oferuje indywidualny opiekun Shoper Premium?
  • Jakie wsparcie techniczne i biznesowe otrzymasz w Shoper Premium?
  • Kiedy warto przejść na Shoper Premium?
  • Co sprawia, że e-sklepy na Shoper Premium działają lepiej?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności