DotPay: Konfiguracja płatności
WAŻNE! W dniu 26.10.2023 serwis Dotpay został połączony z serwisem Przelewy24. Obsługa transakcyjna aktualnie jest realizowana przez serwis Przelewy24. Integracja Shoper z Dotpay jest dostępna jedynie dla tych klientów, którzy uruchomili ją przed dniem 26.10.2023.
Waluty obsługiwane w integracji to: CZK, EUR, GBP, JPY, PLN, SEK, USD.
Konfiguracja integracji nie wiąże się z automatycznym założeniem konta w: DotPay, nie jest też równoznaczna z aktywowaniem już działającego konta DotPay będącego elementem Shoper. Własne konto w: DotPay należy założyć samodzielnie przed przystąpieniem do konfiguracji integracji na tej stronie: Rejestracja konta dla sprzedawców.
Aktywacja metody płatności DotPay w e-sklepie Shoper

Lista walut sklepu pobierana jest z zakładki: Ustawienia > Ustawienia regionalne > Waluty, w której konfigurujesz jakie waluty mają być dostępne w twoim sklepie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykułach:
– Poprawna konfiguracja dodatkowej wersji językowej
– Jak zmienić walutę produktu na inną?

Niżej, według własnych preferencji edytuj także: Komunikat potwierdzenia zamówienia oraz Komunikat email.
Znacznik: {payment_form} jest niezbędnym elementem: Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnętrznego systemu DotPay.


Jeżeli twoje: ID Sprzedawcy ma 5 cyfr, wybierz: Api version (Legacy). Jeżeli twoje: ID Sprzedawcy ma 6 cyfr, wybierz: Api version (Dev).

Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?
Jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper przedstawiliśmy w wideoporadniku na naszym kanale YouTube.
Warto zapamiętać!
- Jak uruchomić kanał płatności DotPay w Panelu administracyjnym sklepu?
- Wideo poradnik: jak zarządzać dostawami i płatnościami w swoim sklepie internetowym?