Data publikacji: 9 sierpnia 2018 Aktualizacja: 21 listopada 2024

Jak uruchomić reklamę na Facebooku?

Chcesz skutecznie prowadzić płatne działania reklamowe na Facebooku? Najpierw koniecznie musisz dowiedzieć się jakich błędów unikać.

Poniżej prezentujemy podsumowanie Webinaru organizowanego dla klientów Shoper.

Wideo: jak prowadzić płatne działania reklamowe na swoim fanpage’u?

Webinar: Menedżer reklam na Facebooku

Monitorowanie efektywności działań reklamowych w Menedżerze Reklam

Czy była sprzedaż, jak wygląda kwestia kliknięć, częstotliwości… te i wiele innych wyników możemy sprawdzić w Menedżerze Reklam na Facebooku.

Facebook pozwala na wyświetlenie ponad 250 różnych miar związanych z zachowaniem użytkownika i zdarzeniami wywołanymi na stronie.

Powody dla których lepiej wybrać Menedżera Reklam

Dowiedz się, jakie funkcje oferuje Menedżer Reklam, których nie znajdziesz przy korzystaniu z przycisku: Promuj post. Dlaczego warto postawić na Menedżera Reklam? Szczegółowe wyjaśnienia znajdziesz w artykule:

Warto zapamiętać!
W ramach powyższego Webinaru zostało wyjaśnione:
  • Jakie są różnice między przyciskiem „Promuj post” i Menedżerem reklam?
  • Jak dostać się do Menedżera reklam i dlaczego robimy to przez konto firmowe?
  • Jakie cele mogą być dobre na początek, a których unikać?
  • Jak cele reklamowe na Facebooku pokrywają się z ideą lejka sprzedażowego?
  • Jakie mamy opcje docierania do grup docelowych? Na co należy uważać?
  • Czy można tworzyć reklamę do fanów jakiegoś fanpage’a?
  • Jak stworzyć reklamę tylko do fanów albo ich wykluczyć?
  • Czym są umiejscowienia i jak je wykorzystać?
  • Jakie są rodzaje budżetu i optymalizacji?
  • Jak skonfigurować kreację reklamową np. w formie karuzeli?
  • Na jakie techniczne aspekty warto zwrócić uwagę na etapie kreacji reklamowej?
  • Czy ilość tekstu na obrazie ma znaczenie?
  • Jak i dlaczego warto robić testy A/B?
  • Czy można rozliczać się z Facebookiem tylko za sprzedaż?
  • Jak szybko sprawdzić wyniki reklamy i utworzyć niestandardowe kolumny?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności