Optymalizacja Facebook Ads po stronie zespołu Shoper Kampanie

Data publikacji: 24 czerwca 2022 Ostatnia aktualizacja: 13 grudnia 2024

Jak wiesz przygotowanie i prowadzenie kampanii to dłuższy i złożony proces, a na jej skuteczność ma wpływ wiele czynników w tym nasza praca i twoje zaangażowanie w przygotowanie sklepu. W końcu gramy do jednej bramki.

Jak wygląda optymalizacja kampanii przez zespół Shoper?

Nic nie dzieje się samo, dlatego za przygotowanie i obsługę Shoper kampanii odpowiada człowiek, a dokładnie wykwalifikowani specjaliści z kilkuletnim doświadczeniem i wieloma skutecznie przeprowadzonymi kampaniami na koncie. Istotne jest dla nas także wsparcie zespołu Facebooka, z którym ciągle mamy kontakt.

  • nasi specjaliści zakładają konto kampanii i odpowiednio je konfigurują.
  • dostosowują zestawy reklam oraz czuwają nad optymalizacją kampanii.
  • na każdym etapie tworzenia i prowadzenia kampanii sprawdzają, czy wszystko odpowiednio działa i analizują wyniki.
  • po ich stronie jest również przygotowanie angażujących tekstów, dobór reklam oraz rozdzielenie budżetu.

Za co odpowiada SI (sztuczna inteligencja), a za co specjalista Shoper?

Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom, niektóre rzeczy dzieją się automatycznie, bez ingerencji człowieka, co pozwala nam skupić się na optymalizacji kampanii.

Machine Learning / sztuczna inteligencja: 

  • założenie konta kampanii,
  • pobranie produktów ze sklepu (plik produktowy),
  • stworzenie podstawowych atrybutów reklamy (pobranie ceny, nazwy produktu, sklepu itp.),
  • zebranie danych na temat potencjału produktów.

Specjaliści Facebook Ads: 

  • stworzenie struktury kampanii,
  • podział produktów,
  • optymalizacja stawek,
  • kontrola rentowności kampanii,
  • bieżące zmiany dotyczące poprawy efektywności,
  • dostosowywanie budżetów,
  • analiza kampanii,
  • wdrażanie nowych rozwiązań,
  • zwiększanie/stabilizacja zasięgu reklam.

Informacje o automatycznych reklamach w ofercie Facebook Ads od Shoper

Reklamy są dostosowywane dynamicznie, to znaczy, że bazujemy na zaawansowanych algorytmach oraz formatach reklamy Facebooka.

Facebook udostępnia szablony, aby wszystkie reklamy wyglądały estetycznie, spójnie i jak najlepiej prezentowały produkty.

WAŻNE! Pamiętaj, że Facebook zbiera również dane o swoich użytkownikach, dlatego jest w stanie najlepiej dobrać reklamy do preferencji użytkowników. Samodzielnie dobiera grupy odbiorców i radzi sobie z tym zdecydowanie lepiej niż człowiek. Mimo, że wiele działań jest prowadzonych z pomocą sztucznej inteligencji, nic nie dzieje się bez ingerencji i opieki wykwalifikowanego specjalisty.

Kontakt z zespołem Shoper Kampanie przy użyciu komunikatora
Rys 1. Łatwy kontakt z zespołem Shoper Kampanie przy użyciu popularnych komunikatorów.
Kontakt z zespołem Shoper Kampanie przy użyciu komunikatora
Rys 1. Łatwy kontakt z zespołem Shoper Kampanie przy użyciu popularnych komunikatorów.

Jeśli po uruchomieniu kampanii masz pytania, skorzystaj z dedykowanego chatu, który znajduje się w zakładce Shoper Kampanie. Za pomocą komunikatora możesz konsultować wyniki kampanii oraz podejmowane na każdym etapie działania.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zespół Shoper optymalizuje kampanie reklamowe?
  • Które działania są realizowane przez SI, a które przez ekspertów Shoper?
  • Jak działają automatyczne reklamy w ramach Facebook Ads?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności