Jak zmienić dane na fakturach za moje usługi w Shoper?

Data publikacji: 11 kwietnia 2024 Ostatnia aktualizacja: 18 października 2024

Zmiana danych na fakturach wystawianych przez Shoper (np. przedłużenie ważności abonamentu sklepu lub innych usług zakupionych w Shoper), możliwe jest po przeprowadzeniu cesji elektronicznej w Panelu klienta.

Jak dokonać cesji danych abonenta?

Dokonanie cesji umożliwia przeniesienie praw do używania licencji sklepu Shoper na inną osobę lub firmę. Jeśli sklep internetowy został założony na dane osoby prywatnej, to dzięki cesji możesz zmienić je na dane firmowe.

Po zakończeniu cesji, dane abonamentowe zostaną zmienione na wskazane przez Ciebie dane. Od tego momentu wszystkie faktury z Shoper będą wystawiane na nowe dane nabywcy.

Czy po cesji dane w sklepie wymagają aktualizacji?

Po wykonaniu cesji elektronicznej, weryfikacji i aktualizacji danych mogą wymagać strony sklepu,

Dane nabywcy na fakturach VAT oraz PRO FORMACH nie zostaną automatycznie zmienione na dokumentach, które zostały wystawione przed wykonaniem cesji.

Jeśli chcesz zmienić dane na wcześniejszych fakturach, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • czym jest i po co wykonuje się cesję elektroniczną,
  • jakie dane w Sklepie warto zweryfikować i zaktualizować po cesji.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności