Weryfikacja i aktualizacja danych w sklepie Shoper po cesji
Zmiana danych abonenta sklepu w ramach cesji
Cesja pozwala na przeniesienie praw do korzystania z licencji na inną osobę lub firmę. Jeśli sklep został założony na dane osoby prywatnej, dzięki cesji możesz zmienić je na dane firmowe. Przygotowaliśmy szczegółową instrukcję, która ułatwi ci przejście przez proces cesji elektronicznej:
Jakie informacje należy zaktualizować po wykonanej cesji elektronicznej w Shoper?
WAŻNE! Jeżeli zmiana danych dotyka również informacji znajdujących się w sklepie internetowym, pamiętaj o zweryfikowaniu i aktualizacji miejsc w Panelu administracyjnym sklepu.
Po wykonaniu cesji elektronicznej, weryfikacji i aktualizacji danych mogą wymagać podstrony sklepu internetowego, takie jak:
- dane sklepu w zakładce: Ustawienia > Ogólne > Dane firmy,
- strony informacyjne, zwłaszcza kontakt, regulamin, polityka prywatności czy zasady zwrotów i reklamacji,
- ustawienia firmowe metod płatności podane w zakładce: Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności, szczególnie edycja i ponowna weryfikacja wniosku: Shoper Płatności jeżeli korzystasz z tej metody płatności,
- ustawienia firmowe metod dostaw podane w zakładce: Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy,
- treści wiadomości automatycznych wysyłanych do kupujących,
- wszelkie integracje oraz aplikacje w zakładce: Dodatki i integracje, z których korzystasz i które wymagają podania danych firmowych,
- ustawienia wielomagazynowości, jeżeli korzystasz z tej funkcjonalności w ramach pakietu: Premium lub Enterprise,
- oraz pozostałych indywidualnych miejsc, w których wiesz że mogą znajdować się dane firmowe wymagające aktualizacji.
Warto zapamiętać!
- Jak zmienić dane poprzez cesję?
- Jakie dane mogą wymagać weryfikacji i aktualizacji po wykonaniu cesji?