Zwiększaj liczbę stałych klientów dzięki nowemu modułowi programu lojalnościowego
Program lojalnościowy to doskonałe narzędzie do zwiększenia aktywności klientów w sklepie internetowym. Jego aktywacja i promowanie, może nie tylko zachęcić ich do rejestracji (tylko zarejestrowani klienci mogą gromadzić punkty lojalnościowe), ale także zachęcić do częstych zakupów w Twoim sklepie.
Od teraz prezentacja programu lojalnościowego w szablonie Storefront jest dużo bardziej efektywna i daje większe możliwości.
Jak wyświetlić moduł programu lojalnościowego?
Sam program lojalnościowy jest już dobrze znany naszym merchantom. Pełnię jego możliwości i wskazówki dotyczące konfiguracji znajdziesz w artykule: Korzystanie z programu lojalnościowego w Shoper
Sama aktywacja to połowa sukcesu. Kupujący powinni mieć świadomość, że posiadanie konta w sklepie wiąże się z realnymi benefitami i na bierząco mogli sprawdzać, na co mogą przeznaczyć zgromadzone punkty i ile ich potrzebują.
Żeby informacje te prezentować w sposób czytelny, a równocześnie zachować najważniejszą cechę Storefront, czyli swobodę przy projektowaniu sklepów, stworzyliśmy dedykowany moduł “Program lojalnościowy“, który znajduje się w zbiorze modułów dostępnych w edycji strony produktu.
Jak skonfigurować moduł: Program lojalnościowy?
Chcą maksymalnie uprościć konfigurację modułu, oddaliśmy do dyspozycji dwa checkboxy, za pomocą których zdecydujesz czy kupujący ma zobaczyć jedynie ile punktów otrzyma po dokonaniu zakupu, czy również ile punktów jest potrzebnych, aby zakupić produkt w ramach programu lojalnościowego.
Ta druga informacja będzie widoczna tylko dla zalogowanych klientów.
Merchant może umieścić moduł w wybranym miejscu na stronie karty produktu. Moduł pojawi się zarówno dla niezalogowanych użytkowników jak i zarejestrowanych klientów z tą różnicą, że zalogowany klient zobaczy więcej informacji.
Widok klienta niezalogowanego
Widok klienta zalogowanego
Punkty lojalnościowe lepiej widoczne w Storefont
Nowy moduł lojalnościowy w Storefront daje nie tylko większą elastyczność w jego umiejscowieniu w karcie produktu, ale także większą kontrolę nad wyświetlanymi informacjami. Moduł umożliwia również szybkie przejście do pełnej oferty produktów biorących udział w programie lojalnościowym oraz dodatkowych informacji na jego temat.
Widok karty produktu w poprzedniej wersji szablonu
Widok karty produktu w szablonie Storefront
Warto zapamiętać!
- Gdzie w Shoper Visual Editor znajduje się moduł lojalnościowy?
- Jak ustawić wyświetlanie modułu lojalnościowego?
- Dlaczego punkty lojalnościowe są lepiej prezentowane w szablonie Storefront?