Pinterest – Pin it

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 26 listopada 2024

Pinterest jest aplikacją, która umożliwia kolekcjonowanie oraz dzielenie się rzeczami odnalezionym w internecie, takimi jak zdjęcia krajobrazów, zwierząt, z wakacji lub produktów ze sklepu.

Aby móc dzielić się zdjęciami z innymi należy wcześniej dokonać zarejestrowania się na portalu: https://www.pinterest.com/.

Jak aktywować opcję Pinterest – Pin it w sklepie internetowym Shoper?

Aby dokonać aktywacji opcji w sklepie należy:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do menu: Wygląd i treści (A) > Wygląd sklepu (B) > Obecny szablon graficzny (C) i wybierz zakładkę: Szczegóły produktu (D), a następnie zaznacz opcję: Pinterest – Pin it (E) – (w sekcji: Akcje).
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny > Szczegóły produktu > Akcje > Pinterest Pin it
Rys 1. Włącz funkcję zapisywania produktu w aplikacji Pinterest.
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny > Szczegóły produktu > Akcje > Pinterest Pin it
Rys 1. Włącz funkcję zapisywania produktu w aplikacji Pinterest.

Od momentu zaznaczenia tej opcji, na karcie produktu obok zdjęcia głównego, będzie dostępny przycisk: Zapisz. Po w kliknięciu tego przycisku nastąpi przekierowanie na stronę do logowania się do portalu Pinterest.

Strona sklepu Shoper > Karta produktu > Przycisk Pinterest
Rys 2. Po włączeniu opcji Pinterest na karcie produktu wyświetla się dodatkowy przycisk do zapisywania w serwisie.
Strona sklepu Shoper > Karta produktu > Przycisk Pinterest
Rys 2. Po włączeniu opcji Pinterest na karcie produktu wyświetla się dodatkowy przycisk do zapisywania w serwisie.

Jak włączyć przyciski Lubię to i Udostępnij na Facebooku?

Oprogramowanie Shoper w ramach integracji z Facebookiem pozwala na:

  • umieszczenie modułu typu: widget Facebook – Lubię to w szablonie sklepu – moduł pokazuje zdjęcie główne oraz zdjęcie w tle Twojej strony na Facebooku, przycisk: Lubię to! oraz najnowsze posty w szablonie sklepu,
  • umieszczenie na karcie produktu przycisków: Lubię to! oraz Udostępnij, oraz modułu: komentarzy na Facebooku pozwalającego klientom na dodanie opinii o produkcie będąc zalogowanym na swoje prywatne konto Facebooka.

Aktywacja i umieszczenie tych elementów w widocznym miejscu na stronie sklepu jest skutecznym sposobem na zwiększenie liczby lajków na stronie na Facebooku (fanpage), a także na wizualne powiązanie sklepu z elementem społeczności Facebooka.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak wyświetlić przycisk Pin it na karcie produktu w sklepie internetowym Shoper?
  • Jak umożliwić klientom udostępnianie produktów na Facebooku?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności