Autopay: Jak dodać baner reklamowy PayPo na karcie produktu?

Data publikacji: 9 marca 2021 Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2025

Wykorzystaj w pełni potencjał płatności odroczonych i dodaj na karcie produktu banner PayPo, dzięki któremu Twoi klienci jeszcze przed dodaniem towaru do koszyka dowiedzą się o możliwości zapłacenia za zakupy w późniejszym terminie. Ten mały i prosty trik pozwoli Ci sprzedawać znacznie więcej, a także uratować nawet 15-20% porzuconych koszyków.

Więcej informacji o tym, jak działają usługi PayPo i jak uruchomić je w sklepie, znajdziesz w naszym poradniku: Opis i konfiguracja płatności odroczonych.

Dopiero aktywowałem PayPo. W jaki sposób włączę baner PayPo?

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem usługi PayPo, to wyświetlanie baneru widocznego w karcie produktu jest domyślnie włączone. Jeśli baner się nie wyświetla, to skorzystaj z poniższej instrukcji.

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
W zakładce: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C), przejdź do ustawień usługi Shoper Płatności x Autopay (D).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Autopay
Rys. 1. Przejdź do edycji formy płatności
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Autopay
Rys. 1. Przejdź do edycji formy płatności
Wybierz: Ustawienia Shoper Płatności (A), a następnie w sekcji: Odroczone płatności, zapoznaj się z instrukcją dodania baneru w szablonie Storefront (B). W przypadku szablonu w starej technologii wystarczy przesunąć suwak: Wyświetl baner PayPo na Karcie Produktu (tylko Stary Szablon) (C). Kliknij: Zapisz, aby wprowadzić zmiany (D).
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edycja formy płatności
Rys. 2. Zaznacz opcję wyświetlania baneru paypo
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edycja formy płatności
Rys. 2. Zaznacz opcję wyświetlania baneru paypo

PayPo jest już aktywne w moim sklepie. Jak aktywować wyświetlanie baneru PayPo?

Jeśli do tej pory baner PayPo był wyświetlany w karcie produktu za pomocą specjalnego skryptu, to w pierwszej kolejności usuń ten skrypt, a następnie włącz wyświetlanie baneru za pomocą wbudowanej funkcji. W tym celu:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje > Integracje własne.
W sekcji: Stopka strony, przed zamknięciem usuń poniższy fragment kodu i Zapisz zmiany.
Skopiuj
<script>!function(e,t,s){const a=document.querySelector(s);var c="paypo-badge";a.id=c;var n=e.getElementsByTagName(t)[0];(t=e.createElement(t)).async=!0,t.src="https://static.paypo.pl/badge/paypo-badge.js?id="+c,n.parentNode.insertBefore(t,n)}(document,"script",'#box_productfull .bottomborder.row');</script>
Przejdź do ustawień: Shoper Płatności x Autopay i postępuj zgodnie z pierwszą instrukcją.

Jeśli w swoim sklepie masz aktywną formę płatności PayPo od dłuższego czasu, ale do tej pory baner PayPo nie był widoczny w karcie produktu, to koniecznie włącz wyświetlanie baneru, aby skutecznie zmniejszyć ilość porzuconych koszyków.

Jak powinien wyglądać poprawnie wyświetlający się baner PayPo w karcie produktu?

Karta produktu z prawidłowo aktywowanym banerem powinna wyglądać jak w przykładzie zaprezentowanym poniżej.

Front sklepu > Widok baneru na karcie produktu
Rys. 3. Widok baneru Paypo na karcie produktu
Front sklepu > Widok baneru na karcie produktu
Rys. 3. Widok baneru Paypo na karcie produktu

Po kliknięciu baner na karcie produktu, pojawi się okno informacyjne dla klienta sklepu dotyczące szczegółów usługi PayPo.

Front sklepu > Karta produktu > Pop-up PayPo
Rys. 4. Widok okna informacyjnego ze szczegółami PayPo
Front sklepu > Karta produktu > Pop-up PayPo
Rys. 4. Widok okna informacyjnego ze szczegółami PayPo

WAŻNE! Jeżeli nie widzisz banera na karcie produktu, wyczyść pamięć cache sklepu w zakładce: Ustawienia > Ogólne > Pamięć cache.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak aktywować/dezaktywować wyświetlanie baneru PayPo na karcie produktu?
  • Jak włączyć baner odroczonych płatności za pomocą wbudowanej funkcji w systemie?
  • Gdzie na stronie wyświetla się baner informujący klientów o płatności odroczonej?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności