Stany dostępności na Sklepy24
Stany dostępności wyświetlane na porównywarce Sklepy24 są uzależnione od ustawień terminu wysyłki.
Gdzie edytuje się terminy wysyłki w e-sklepie Shoper?
Aby edytować termin wysyłki:
Poniższa tabelka przedstawia zależności:
SKLEP | SKLEPY24 |
1 dzień | 1 dzień |
2 – 3 dni | do 3 dni |
4 – 7 dni | do 7 dni |
8 – 14 dni | do 14 dni |
14 – 30 dni | do 30 dni |
Termin wysyłki należy przypisać do każdego produktu w edycji danych podstawowych. Z kolei masowej zmiany terminów wysyłek dla produktów możemy dokonać z poziomu: Obsługa sklepu > Produkty.
Chcesz, aby Twój sklep internetowy osiągnął wysokie pozycje w wyszukiwarkach? Wykorzystaj moc Shoper SEO i już dziś umów się na bezpłatną konsultację dotyczącą pozycjonowania strony.
Co możesz zyskać z porównywarką cen?
Dobrym źródłem dodatkowego ruchu skierowanego do sklepu mogą być porównywarki cenowe, np. Ceneo, Nokaut, Sklepy24. Przed integracją warto zrozumieć strukturę pliku XML, w którym znajdują się informacje o produktach.
Na stronach sklepu Shoper możliwe jest umieszczenie widgetu porównywarki cenowej, np. Ceneo – trzeba jednak uważać, aby nie zamieścić zbyt wiele dodatkowych widgetów.
Do korzystania z porównywarek cenowych przyznaje się ponad 70% Polaków – informuje Ceneo.pl. Twój sklep internetowy też powinien na nich zarabiać!
- Więcej informacji: jak integracja z porównywarkami cen może wpłynąć na sprzedaż w sklepie?
Aktywacja porównywarki Sklepy24 w systemie Shoper
Shoper umożliwia generowanie pliku produktowego XML (feed produktowy) dla porównywarek cenowych: Ceneo, Ceneria, Kupujemy, Nokaut, Okazje.info, Skąpiec, Sklepy24, SmartBay, Alleceny. Do linku z plikiem produktowym przesyłane są produkty główne.
- Więcej informacji: jak włączyć integrację Sklepy24 w sklepie Shoper?
Warto zapamiętać!
- Jak edytować termin wysyłki na podstawie dostępności produktu w porównywarce Sklepy24?
- Jak porównywarki cenowe wspierają sprzedaż w sklepie internetowym?
- Jak uruchomić integrację sklepu z porównywarką Sklepy24?