Wymiana punktów lojalnościowych na rabaty

Data publikacji: 26 marca 2024 Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2024

W sekcji menu: Zwiększaj sprzedaż -> Program lojalnościowy -> Wymiana punktów znajdują się opcje programu lojalnościowego. Wybierz czy chcesz umożliwić wymianę punktów na produkty czy rabaty.

Funkcjonalność programu lojalnościowego dotyczy tylko klientów zarejestrowanych w sklepie Shoper.

Wymiana punktów na produkty

Wymiana punktów na rabaty

Jeżeli zamiast wymiany na produkty chcesz klientom zaoferować za punkty rabat procentowy, również jest taka możliwość:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Zwiększaj sprzedaż (A) > Program lojalnościowy (B) i wybierz zakładkę: Wymiana punktów (C), a następnie zaznacz opcję: rabat za punkty (D) i ustal wysokość rabatu (E).
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Program lojalnościowy > Wymiana punktów > Rabat za punkty
Rys 1. Umożliwiaj zbieranie punktów za zakupy i zamianę ich na rabaty w sklepie internetowym.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Program lojalnościowy > Wymiana punktów > Rabat za punkty
Rys 1. Umożliwiaj zbieranie punktów za zakupy i zamianę ich na rabaty w sklepie internetowym.
Sklepy Shoper Premium mają możliwość ustalenia terminu ważności punktów (A), wraz z automatycznym komunikatem o ich wygasaniu. Na końcu edycji naciśnij przycisk: ZAPISZ (B).

Pierwsza możliwość to opcja: wygasania punktów po X dniach od pojawienia się ich na koncie klienta. W tej opcji administrator ma możliwość wyboru, czy dotychczasowo zebrane punkty mają pozostać bezterminowe lub z terminem dotychczasowym, lub czy mają przejąć nowo definiowany termin ważności.

Druga opcja to: wygasanie wszystkich zebranych punktów, jeżeli klient nie dokonał w sklepie zakupu przez ostatnie X dni. Tu również administrator definiuje zachowanie punktów już zebranych – pozostawia ich dotychczasowy termin ważności/bezterminowość lub przydziela im nowo zdefiniowane warunki.

WAŻNE! Informacje o wygasających punktach wysyłane są w terminie 7 i 1 dnia przed ich wygaśnięciem. Za korespondencje odpowiada mail automatyczny: Powiadomienie o wygasających punktach.

Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Program lojalnościowy > Wymiana punktów > Termin ważności punktów
Rys 2. Zdefiniuj, do kiedy klient może wykorzystać punkty na koncie w ramach programu lojalnościowego.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Program lojalnościowy > Wymiana punktów > Termin ważności punktów
Rys 2. Zdefiniuj, do kiedy klient może wykorzystać punkty na koncie w ramach programu lojalnościowego.
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • ustawienia reguł wymiany punktów zdobytych przez klientów,
  • jak ustawić rabat procentowy za zebrane punkty lojalnościowe.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności