Wymiana punktów lojalnościowych na rabaty
W sekcji menu: Zwiększaj sprzedaż -> Program lojalnościowy -> Wymiana punktów znajdują się opcje programu lojalnościowego. Wybierz czy chcesz umożliwić wymianę punktów na produkty czy rabaty.
Funkcjonalność programu lojalnościowego dotyczy tylko klientów zarejestrowanych w sklepie Shoper.
Wymiana punktów na produkty
Wymiana punktów na rabaty
Jeżeli zamiast wymiany na produkty chcesz klientom zaoferować za punkty rabat procentowy, również jest taka możliwość:
Pierwsza możliwość to opcja: wygasania punktów po X dniach od pojawienia się ich na koncie klienta. W tej opcji administrator ma możliwość wyboru, czy dotychczasowo zebrane punkty mają pozostać bezterminowe lub z terminem dotychczasowym, lub czy mają przejąć nowo definiowany termin ważności.
Druga opcja to: wygasanie wszystkich zebranych punktów, jeżeli klient nie dokonał w sklepie zakupu przez ostatnie X dni. Tu również administrator definiuje zachowanie punktów już zebranych – pozostawia ich dotychczasowy termin ważności/bezterminowość lub przydziela im nowo zdefiniowane warunki.
WAŻNE! Informacje o wygasających punktach wysyłane są w terminie 7 i 1 dnia przed ich wygaśnięciem. Za korespondencje odpowiada mail automatyczny: Powiadomienie o wygasających punktach.
Warto zapamiętać!
- ustawienia reguł wymiany punktów zdobytych przez klientów,
- jak ustawić rabat procentowy za zebrane punkty lojalnościowe.